اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

استاندار زنجان: رعایت اصل بی طرفی در انتخابات ضامن مشارکت حداکثری است

استاندار زنجان با بیان اینکه وظیفه ما افزایش نرخ مشارکت در انتخابات و افزایش نشاط اجتماعی است، گفت: افزایش مشارکت در سایه بی طرفی و پرشور برگزار کردن انتخابات حاصل می شود.

استاندار زنجان: رعایت اصل بی طرفی در انتخابات ضامن مشارکت حداکثری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات و اعضای هیات نظارت استان اظهار داشت: انتخابات نقطه عطفی برای مردم در تغییر سرنوشت خود است و یکی از افتخارات انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات متعدد در حیات ۴۴ ساله اش است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی غیر از مردم نیست و به تعبیر رهبر معظم انقلاب روز انتخابات روز جشن و شادی و شور است. 

وی با بیان اینکه کیفیت برگزاری انتخابات آبروی استان است، گفت: برای برگزاری انتخابات همه امور باید دقیق انجام شود تا روند انتخابات بدون هیچ خللی انجام پذیرد.

 افشارچی بر ضرورت رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات تاکید کرد و گفت: با وجود اینکه ساز و کار انتخابات در کشور امکان تقلب را نمی‌دهد، اما باید طوری حرکت و رفتار کنیم تا به هیچ عنوان حتی شائبه هم ایجاد نشود.

استاندار زنجان تاکید کرد: در فرآیند انتخابات نباید آخرت خودمان را به دنیای کسی بفروشیم.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول