اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آیت‌الله عابدینی: ملت های بیدار جهان، خواهان پاسخ کوبنده به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: ملت‌های بیدار جهان به ویژه کشورهای اسلامی خواهان اقدام عملی و پاسخ کوبنده علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی هستند.

آیت‌الله عابدینی: ملت های بیدار جهان، خواهان پاسخ کوبنده به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی هستند

آیت الله عبدالکریم عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با محکومیت اقدام ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه اظهار کرد: با تسلیت به همه مردم آزادی‌خواه عالم در شهادت صدها زن و کودک مظلوم و بی پناه فلسطینی این اقدام جنایتکارانه را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که یهودیان و مشرکانی همچون هیات حاکمه تروریست دولت آمریکا تمام قد در انجام این اقدامات جنایتکارانه با صهیونیست‌ها همراه شده اند و وظیفه همه جهان است که ضمن اعلام همبستگی و حمایت با مردم فلسطین، انزجار و نفرت خود را در مقابل جنایات این رژیم سفاک نمایان سازند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: همه ملت‌های بیدار در جای جای جهان به ویژه کشورهای اسلامی شب گذشته از همان ساعات نخست انتشار این خبر قیام کرده و به میدان آمدند و به سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی که در حقیقت جاسوس‌خانه آنان است حمله کردند و اعتراض و نفرت خود را نسبت به اقدامات وحشیانه و غیرانسانی رژیم اسرائیل و حامیان آن ابراز داشتند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: همه ملل مسلمان وظیفه دارند تا چنانچه میسر است خود را به سرزمین فلسطین اشغالی رسانده و در کنار مجاهدان مقاومت اسلامی در دفاع از مردم فلسطین حاضر باشند.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مالی و همچنین مطالبه از حاکمان کشورهای اسلامی در اقدام عملی و پاسخ کوبنده و قاطعانه به رژیم صهیونیستی در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه از دیگر وظایف ملت‌های مسلمان است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: بنا بر فرموده خداوند متعال باید در مقابل این فتنه صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کرد تا در نهایت ریشه آن خشکانده شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان تاکید کرد: همه مردم دنیا چه مسلمانان ‌و چه غیرمسلمانان انتظار شدت عمل بیشتری از ناحیه متفکران، اندیشمندان و سردمداران مقاومت دارند. ضمن اینکه به عنوان یک سرباز، مطیع امر رهبر معظم انقلاب هستیم و از فرامین ایشان در این خصوص اطاعت خواهیم کرد هرچند منویات نورانی ایشان را می‌دانیم و به همان نسبت در جهت انجام وظیفه تلاش می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول