اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

واکنش اداره نظارت و ارزیابی در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه

اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۱۰ با صدور بیانیه‌ای اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران و مردم بی‌پناه بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

واکنش اداره نظارت و ارزیابی در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۱۰ با صدور بیانیه‌ای اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران و مردم بی‌پناه بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: 

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ. سوره حج آیه ۳۹

به آنانى که مورد ستم واقع شده اند، اجازۀ جهاد داده شده و خداوند بر یارى کردن آنها تواناست

"ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم."  مقام معظم رهبری

قریب به ۸۰ سال است رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی از هیچ‌گونه کشتار و تجاوز به مردم بی‌دفاع فلسطین مضایقه نکرده است. کشتار بلد شیخ، کشتار دیر یاسین، کشتار صبرا و شتیلا و این روزها نسل‌کشی سازمان یافته در غزه تنها گوشه‌ای از این جنایات فجیع است.

وقاحت رژیم آپارتاید صهیونیستی به حدی رسیده است که رسما اعلام می‌نماید آب، برق و کمک‌های بشردوستانه را به روی مردم مظلوم فلسطین خواهد بست و غزه مقاوم را با خاک یکسان خواهد نمود. و این در حالیست که کشورهای مدعی حقوق‌بشر و سازمان‌های بین المللی با سکوت معنی‌دار خود تایید ضمنی دارند به این نسل کشی گسترده. 

ما ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به تاسی از امام و مقتدای خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) دفاع پیش‌دستانه مقاومت را حق قانونی و طبیعی آنان دانسته و از همه جامعه دانشگاهی دعوت می‌نماییم با محکوم کردن این جنایات برای نصرت رزمندگان اسلام و نابودی غده سرطانی صهیونیستی دعا کرده و هر اقدامی که در راستای تقویت جبهه فراگیر مقاومت اسلامی لازم و ضروری می‌دانند، به عمل آورند.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول