اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

سازمان امور دانشجویان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد

سازمان امور دانشجویان در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی بیانیه‎‌ای صادر و این اقدام ضد بشریت را محکوم کرد.

سازمان امور دانشجویان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سازمان امور دانشجویان با صدور بیانیه‌ای اقدام ضد بشریت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
«سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

تحولات جاری در فلسطین و منطقه غزه، نمونه بارز و مبرهنی از برنامه رژیم اشغالگر و جعل اسرائیل در کشتار فجیعانه زنان و کودکان، تخریب منازل مسکونی، زیرساختهای اجتماعی، رفاهی و درمانی و نسل کشی فلسطینیان مظلوم است.

این جنایت غیر انسانی که برگرفته از خوی حیوانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را جریحه دار کرد و حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتار کودکان مظلوم و هدف قرار دادن مراکز غیر نظامی و کشتار غیر نظامیان و زنان فقط و فقط جزء اندکی از جنایات کثیف این رژیم بشمار می‌رود.

اینک سازمان امور دانشجویان همنوا با آحاد ملت ایران و مسلمانان جهان و تمامی آزادگان و آزادی‌خواهان، نفرت و خشم و انزجار خویش را از اقدامات ددمنشانه و وحشیانه رژیم جعلی و خونریز صهیونیستی ابراز داشته و دیگر بار  با بیعتی سدید و مستحکم و با تبعیت از راه امام و منویات حکیمانه رهبر دور اندیش و فرزانه انقلاب اسلامی عزم همت خود را تا محو این غده سرطانی از این منطقه مقدس مسلمین و نخستین قبله قبیله اهل ایمان اعلام می‌داریم.

سازمان امور دانشجویان حمله سبوعانه و ناباورانه به بیمارستان المعمدانی غزه و جنایات علیه مردم بی‌دفاع و کودکان معصوم غزه را محکوم کرده و از سازمان حقوق بشر اقدام فوری و لازم علیه این اقدامات ضد حقوق بشری که خلاف کنوانسیون بین المللی ژنو و نیز ناسازگار با فطرت و فتوت انسانی است را خواستار است.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول