اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خیزش دانشگاهیان استان اصفهان علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی

اساتید و دانشجویان و سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان با برپایی اجتماع ضد صهیونیستی و صدور بیانیه‌های جداگانه قتل‌عام وحشیانه زنان و کودکان بی‌پناه در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

خیزش دانشگاهیان استان اصفهان علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اساتید و دانشجویان و سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان با برپایی اجتماع ضد صهیونیستی و صدور بیانیه‌های جداگانه قتل‌عام وحشیانه زنان و کودکان بی‌پناه در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

در این بیانیه‌ها آمده است: پیش چشم همه جهانیان، جنایات نابخشودنی و غیرانسانی رژیم منحوس و غاصب اسرائیل، آشکار شده است. از آغاز عملیات کوبنده طوفان الاقصی، رسانه‌های جهان این نسل‌کشی و کودک کشی بی حد و مرز صهیونیسم شیطان‌صفت، را نمایان ساخته‌اند. اکنون بمباران بی‌رحمانه بیمارستان المعمدانی که پناه مردم مظلوم، زنان و کودکان بی‌دفاع بوده، اوج این ددمنشی دشمن غاصب علیه ملت مظلوم غزه را اشکار ساخته است.

حمایت استکبار جهانی و در رأس آن امریکای جنایتکار، با انواع تجهیزات و پشتیبانی‌های نظامی و مالی، از دشمن غاصب، نشان می‌دهد این مبارزه یک جنگ جهانی علیه اسلام است؛ لذا جامعه نخبگان متدین و انقلابی دانشگاهی، ضمن محکوم ساختن اقدامات جنگ‌طلبانه اسرائیل و حامیانش، خواهان برخورد سازمان‌های مدافع حقوق بشر و تمام کشورهای جهان با رژیم صهیونیستی و محاکمه بزرگ هستند. این جنایت جنگی نباید بی‌پاسخ بماند و ندای یاری مبارزان شریف فلسطین تا آزادی قدس شریف و حذف این جرثومه فساد به گوش جهانیان رسانده می‌شود.

اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد دولت آباد، میمه، تیران، زواره، نایین، فلاورجان دانشگاه مالک اشتر، دانشگاه پیام نور زرین شهر، دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، مرکز آموزش عالی شهرضا در بیانیه‌های جداگانه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

همچنین اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها در شهرهای مختلف استان اصفهان امروز با اجتماع در دانشگاه‌های خود و سردادن شعارهای ضد صهیونیستی نفرت و انزجار خود از رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان فلسطینی اعلام کردند.


دانشگاه کاشان

 

 

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول