اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مدیرعامل هلال احمر یزد: بسته بودن راه‌های امدادرسانی به غزه خلاف مقررات بین‌المللی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: امکان اعزام امدادگران و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه وجود ندارد و بسته بودن این راه‌ها خلاف مقررات بین‌المللی است.

مدیرعامل هلال احمر یزد: بسته بودن راه‌های امدادرسانی به غزه خلاف مقررات بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا حرازی‌زاده درباره جنایت بمباران بیمارستان غزه گفت: متاسفانه برخی کشورها در قبال فاجعه انسانی رخ داده در غزه سکوت اختیار کرده و حتی از این جنایت ها حمایت می کنند.

وی افزود: این کشورها شرایط را برای فعالیت نهدهای بین المللی عام المنفعه و بشردوستانه سخت کرده و امکان اعزام امدادگر و کمک های بشردوستانه به این منطقه را نمی دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر یک نهاد بشردوستانه و داوطلبی است که به صورت بی طرفانه فعالیت می‌کند، اما شرایط برای فعالیت این جمعیت در غزه سخت است.

حرازی زاده با بیان این‌که شرایط به گونه‌ای است که خودروهای امدادی از سوی صهیونیست‌ها مورد حمله قرار گرفته و امدادگران هلال احمر به شهادت می رسند، تصریح کرد: به محض اینکه شرایط فراهم شود امدادگران هلال احمر در غزه حضور خواهند یافت.

گفتنی است؛ پویش بشردوستی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین از سوی جمعیت هلال احمر راه اندازی شده و مردم می توانند کمک های خود را به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ یا شماره شبا IR۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ واریز کنند یا به وسیله کد دستوری #۵*۱۱۲* اقدام نمایند.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول