اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

سازمان کنفرانس اسلامی در رابطه با جنایات اسرائیل تصمیم قاطع بگیرد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدوارم امروز سازمان کنفرانس اسلامی تصمیمات قاطعی بگیرد و دولت‌های اسلامی دست به دست هم بدهند تا یک اقدام عملی انجام دهند.

سازمان کنفرانس اسلامی در رابطه با جنایات اسرائیل تصمیم قاطع بگیرد

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه مراسم تجمع اعتراضی کادر پزشکی ایران علیه جنایات رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص حمله وحشیانه اسرائیل به بیمارستان غزه گفت: جنایت رژیم صهیونیستی، جنایت علیه بشریت، مردم بی‌دفاع، زنان و کودکان بی‌پناه و بیماران بستری در بیمارستان غزه است که در هیچ مکتب انسانی یا حتی حیوانی ‌هم دیده نمی‌شود. حیوانات نسبت به همدیگر رحم بیشتری به نسبت رژیم اشغالگر اسرائیل دارند. 

وی در رابطه با تجمعات اعتراضی و حمایتی مردم ایران و سایر کشورهای دنیا بیان کرد: از دیشب تا کنون هر انسانی که خبر بمباران بیمارستان غزه را شنیده است دلش به درد آمده و بغض‌های فروخفته به فریاد تبدیل شده است. مردم بزرگ و بیدار ایران رنج کشیده ظلم و ستم بی‌نظیر نظام سلطه در این پنجاه سال بوده و شهدای زیادی در این سال‌ها داده‌اند. همه این ظلم و ستم‌ها در این سال‌ها با توطئه اسرائیل و موساد بوده است. برای همین مردم لازم دانستند ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ با مردم مظلوم غزه ابراز همدردی کرده و از آن‌ها حمایت کنند. 

قاضی زاده در خصوص حمایت‌های ایران از مردم غزه عنوان کرد: هرکاری که ممکن است از دست کشور ایران بربیاید چه جانی و چه مالی دریغ نخواهد کرد.  از ارسال کمک‌های مالی تا مبارزه در کنار برادران رزمنده‌مان در غزه خواهد بود. همچنین یک سری از کمک‌های دارویی و انسان دوستانه به دست مردم غزه می‌رسانیم زیرا رژیم اسرائیلی حتی آب آشامیدنی را بر روی دو میلون نفر قطع کرده است. ما از آب رسانی تا سایر خدمات را انجام خواهیم داد. 

وی در ادامه بیان کرد: امیدوارم امروز سازمان کنفرانس اسلامی تصمیمات قاطعی بگیرد و دولت‌های اسلامی دست به دست هم بدهند تا یک اقدام عملی انجام دهند. وقت آن رسیده جهان اسلام، جهان آزاد و جهان تحت ظلم با یکدیگر هم پیمان شوند و حمایت عملی از مردم غزه در برابر رژیم آپارتاید اسرائیل انجام دهند. 

وی در خصوص حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران از مردم غزه گفت: در حال حاضر گروه‌های مختلف مردمی، پزشکان، دانشجویان و ... برای حمایت از مردم غزه اعلام آمادگی کردند. بنیاد شهید و ایثارگران از خانواده شهدا و مجروحین غزه پذیرایی و آماده ارائه خدمات بیمارستانی از آنها در ایران خواهد بود. در صورتی که مسیر باز شود و امکان حمل مجروحین باشد ما به این افراد خدمات درمانی ارائه خواهیم داد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول