اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

شمار شهدای غزه به 3300 نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین، امروز، شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را 3300 شهید و 13 هزار مجروح اعلام کرد.

شمار شهدای غزه به 3300 نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین، امروز ( چهارشنبه، ۱۸ اکتبر) جدیدترین آمار قربانیان تجاوزات خونین رژیم صهیونیستی به نوار غزه را اعلام کرد. 

بر اساس این گزارش، در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تاکنون بیش از ۳۳۰۰ فلسطینی شهید و ۱۳ هزار نفر مجروح شدند. این آمار بدون در نظر گرفتن آمار قربانیان شب گذشته حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه است که دست‌کم ۵۰۰ شهید به همراه داشته است. 

به نوشته الجزیره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین، از کمبود جدی دارو و مشکل انتقال مجروحان به بیمارستان، نجات افرادی که در زیر آوار مانده‌اند، خبر داد و تاکید کرد که قطع آب و وخامت اوضاع سیستم فاضلاب، خطرات سرایت بیماری‌های واگیردار را بالا برده است.

وزارت بهداشت فلسطین از سازمان های بین‌المللی خواست که به وظایف خود در توقف تجاوزات به نوار غزه و کرانه باختری عمل کنند. 

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در هفتم اکتبر گذشته، کابینه رژیم اشغالگر قدس ضمن اعمال محاصره همه‌جانبه و جلوگیری از ورود غذا، دارو، برق، سوخت و حتی آب به نوار غزه، دستور آغاز حملات گسترده به این منطقه را صادر کرد و در جدیدترین جنایت خود، شب گذشته (سه‌شنبه) بیمارستان «المعمدانی» را هدف قرار داد و بر اساس آمار رسمی، موجب شهادت دست‌کم ۵۰۰ فلسطینی شد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول