اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران: خون مظلوم دامن ظالمان را خواهد گرفت

نماینده ولی فقیه در مازندران باتسلیت فاجعه کشتار انسانی، قتل عام و نسل‌کشی به‌وسیله دژخیمان صهیونیست و روز عزای عمومی گفت: خون مظلوم دامن ظالمان را خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران: خون مظلوم دامن ظالمان را خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با حجت‌الاسلام ملک‌دار مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با تسلیت فاجعه کشتار انسانی، قتل‌عام و نسل‌کشی به‌وسیله دژخیمان صهیونیست و روز عزای عمومی، اظهار کرد: از خداوند یاری دوستان خود و ریشه‌کن کردن دشمنان را خواستاریم.

وی با بیان اینکه خون مظلوم بالاخره دامن ظالمان را خواهد گرفت، افزود: در رابطه با استعدادهای برتر بسیار برنامه خوبی است، در ارزیابی‌ها و تشخیص خیلی باید دقت داشته باشیم و نگاهمان تک بعدی نباشد بلکه باید عقلانیت طرف را بسنجیم؛ چرا که عقل خیلی مهم است، اینکه روحیه انقلابی فرد چگونه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با هشدار اینکه باید دقت صورت گیرد، حوزه‌های علمیه ما از گذشته هدف چندبرابری دشمن هستند، خاطرنشان کرد: از این رو نفوذی‌ها و انسان‌های ناباب می‌آیند تا ۵۰سال آینده تبدیل به مرجع تقلید شوند.

محمدی لائینی تصریح کرد: برای ما هم حوزه و هم انقلاب مهم بوده و سرنوشت انقلاب به حوزه گره خورده است.

 

وی با بیان اینکه برای ما حوزه ضدانقلاب با حوزه بی‌تفاوت در عمل خیلی فرقی ندارد، اظهار کرد: لازم است به بعد خدمات به جامعه روحانیت توجه شود که مهم‌تر از رسیدگی مادی رسیدگی اخلاقی، سیاسی، اعتقادی و معنوی است که باید به این بعد هم مراکز خدمات و مدیریت حوزه باید توجه داشته باشد.

گفتنی است، در پایان این دیدار، حکم مدیریت حوزه‌های علمیه استان مازندران به حجت الاسلام والمسلمین سالخورده اعطا شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول