اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

صهیونیست‌ها تاوان سنگینی برای جنایت غزه خواهند داد

نماینده مردم هرمزگان گفت: صهیونیست‌های جنایتکار تاوان سنگینی برای جنایت حمله به بیمارستان غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی خواهند داد.

صهیونیست‌ها تاوان سنگینی برای جنایت غزه خواهند داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت صبح امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای با ابراز تالم عمیق از جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه، گفت: حمله وقیحانه به بیمارستان غزه و کشتن صدها کودک و زن فلسطینی بار دیگر عمق وحشی‌گری صهیونیست‌ها را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه نهادهای حقوق بشری در معرض آزمون بزرگی در محکومیت این جنایت بزرگ هستند و در برابر این جنایات نباید فقط به بیانیه‌های بی اثر بسنده کرد، افزود: بی عملی برخی کشورهای منطقه و عربی در قبال جنایات مکرر صهیونیست‌ها سبب بروز این عمق شقاوت و بی پروایی در جنایات رژیم غاصب شده است.

آشوری، قلوب ملت‌های مسلمان و آزاده جهان را پردرد و غمگین از این جنایات پرشمار صهیونیست‌ها دانست و تاکید کرد: محکومیت جهانی این جنایت بخصوص از ناحیه مردم آزاده و ظلم ستیز کشورهای منطقه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

نماینده بندرعباس تصریح کرد: صهیونیست‌ها تاوان سنگینی برای جنایت غزه خواهند داد و دامنه این محکومیت‌ها به حرف و بیانیه ختم نخواهد شد و خون پاک زنان و کودکان و مجاهدان فلسطینی دامن‌گیر این رژیم سراسر جنایت خواهد شد و این وعده استوار الهی است.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول