اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

آمادگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه‌ای حمله به بیمارستان المعمدانی را به شدت محکوم و آمادگی اعضای محترم خود را در سراسر جهان جهت حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

آمادگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای جنایت صهیونیست در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیدن صدها نفر از مصدومین، بیماران، کادر درمان و افراد بی‌گناه را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

حمله ناجوانمردانه وغیرانسانی رژیم کودکش اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیدن صدها نفرازمصدومین، بیماران، کادر درمان و افراد بی‌گناه، نشانه رذالت و ددمنشی بی‌حد واندازه این رژیم خودخوانده وغاصب است.

قتل عام زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع یک نسل‌کشی آشکار در مقابل چشمان همه جهانیان است. 

رژیم صهیونیستی با حمایت تسلیحاتی آمریکای جهان‌خوار و هم پیمانان غربی خود و در سایه سکوت برخی سردمداران کشورهای مسلمان و غیرمسلمان، هر لحظه بر خوی وحشی‌گری خود می‌افزاید و در دایره امنی که برای خود متصور است، از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند. 

بی‌شک چشمان تمام مردم مظلوم فلسطین، خصوصاً ساکنان  نوار غزه در انتظار حمایت واقدام عملی سایر مسلمانان است. 

بر امرا، علما و فرهیختگان و همه امت مسلمان است که ندای «یا للمسلمین» برخاسته از حنجره‌های خسته و سینه‌های سوزان از جور ظالمین را به انحای گوناگون پاسخ گویند و ضمن حمایت از مقاومت اسلامی انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی نمایان سازند.

سازمان‌ها و مجامع فعال بین‌المللی نیز وظیفه خطیر خود را در این برهه زمانی انجام داده و مانع تجاوزگری‌های دشمنان بشریت شوند. 

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حمله به بیمارستان المعمدانی را به شدت محکوم کرده و آمادگی اعضای محترم خود را در سراسر جهان جهت حمایت همه جانبه  از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول