اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برگزاری بیش از ۳۵٠برنامه فرهنگی-ورزشی در ایلام

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، در هفته تربیت بدنی بیش از ۳۵۰ برنامه در استان ایلام برگزار خواهد شد.

برگزاری بیش از ۳۵٠برنامه فرهنگی-ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در استان ایلام بیش از ۳۷هزار ورزشکار سازمان یافته وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه، تعداد ۴۴ هیات در استان مشغول فعالیت ورزشی هستند افزود: از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رونق و توسعه ورزش استان استفاده خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد:با توجه به اینکه درآستانه هفته تربیت بدنی هستیم این هفته را در راستای ترویج ورزش استان مغتنم شمرده و برنامه های مختلفی را دردست اجرا خواهیم داشت.

شهبازی خاطر نشان کرد: در این هفته بالغ بر ۳۵۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در استان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،غبار روبی مزار شهدای گمنام با حضور جامعه ورزشی استان، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی از مصلای شهر ایلام تا محل مزار شهدای گمنام،برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ورزشی جوانان با عنوان عزت و پیشرفت،برپایی همایش عمومی دانش‌آموزان در تمام شهرستان‌های استان،برپایی جشنواره روستایی و بازی‌های بومی محلی در شهرستان ایلام و برگزاری مراسم و ورزشی زورخانه ای و تجلیل از پیشکسوتان مدال‌آوران استعدادهای برتر و مربیان از جمله مهترین این برنامه هاست. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام تصریح کرد: همچنین برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مادر و دختر، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ورزشی جوانان با عنوان عزت و پیشرفت، همایش عمومی دانش‌آموزان در تمام شهرستان‌های استان از دیگر برنامه هایی است که در هفته تربیت بدنی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه لغات ۲ آبان ماه در سراسر کشور رویدادهای ورزشی و فرهنگی نامگذاری شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول