اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خروش مردم گنبدکاووس درپی حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی +فیلم

مردم گنبدکاووس صبح امروز با تجمع در میدان مرکزی شهر، انزجار و نفرت خود را نسبت به حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست اعلام کرده و این حرکت ضدانسانی و کودک‌کش رژیم غاصب را محکوم کردند.

خروش مردم گنبدکاووس درپی حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه گنبدکاووس، با شنیدن خبر حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعدانی در میدان مرکزی شهر تجمع کرده و انزجار خود را نسبت به این حمله وشیانه و فجیع اعلام کردند.

مردم گنبدکاووس علیرغم ساعت کاری و داشتن مشغله کاری زیاد، به حمایت از مردم مظلوم فلسطین در میدان مرکزی تجمع کردند و با این تجمع بزرگ خود اعلام کردند که مردم فلسطین تنها نیستند و ایرانیان از این ملت مظلوم حمایت و دفاع خواهند کرد.

* حمله وحشیانه رژیم غاصب، اقدامی غیرانسانی است

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس که در جمع مردم و در این تجمع حضور داشت، گفت: این حملات و حرکت‌های فجیعانه رژیم غاصب نشان می‌دهد، عمر رژیم غاصب به سر رسیده و بزودی شاهد سرنگونی کامل این رژیم غاصب کودک‌کش خواهیم بود.

مهدی دهرویه اظهارکرد: قلب همه مسلمانان جهان از این حمله وحشیانه رژیم غاصب به بیمارستان المعمدانی جریحه‌دار شد و امید داریم کشورهای اسلامی از خواب غفلت بیدار شده و به حمایت از این مردم مظلوم بپاخیزند.

وی تصریح کرد: این حمله غیرانسانی و غیرارزش‌های انسانی است و در جهان سابقه ندارد که انسان‌های بیمار،کودکان بی‌دفاع و زنان بیگناه در بیمارستان بشهادت برسند.

در این باره ویدئویی از خروش مردم گنبدکاووس را باهم ببینیم:

 

 

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول