اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حوزویان تهران آماده پوشیدن لباس رزم و اعزام به غزه هستند

مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان تهران در پیام‌هایی حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به بیمارستان را محکوم و آمادگی خود را برای اعزام به غزه اعلام کردند.

حوزویان تهران آماده پوشیدن لباس رزم و اعزام به غزه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس مدیریت حوزه های علمیه خواهران و برادر تهران در بیانیه‌هایی ضمن محکومیت جنایات صهیونیست ها اعلام کرد برای پوشیدن لباس رزم و اعزام به غزه اعلام آمادگی کردند.

متن بیانیه به این شرح است

بسم الله القاصم الجبارین
رژیم سفاک و خون‌آشام و اشغالگر قدس در اقدامی جنایتکارانه و با قساوت تمام بیمارستان المعدانی غزه را با بمب.های اهدایی شیطان بزرگ به خاک و خون و آتش کشید.

این جنایت جنگی بی‌سابقه که خلاف همه قوانین انسانی و بین المللی است در مقابل چشمان کور سازمان‌های بین المللی که فریاد ریاکارانه و دروغ دفاع از حقوق بشر آنها گوش فلک را کر کرده است انجام می‌گیرد که با کمال بی‌شرمی در مقابل این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند.

امشب هولوکاست واقعی توسط سگ‌های کثیف و هار صهیونیست در بیمارستان غزه به وقوع پیوست و زنان و کودکان پناه برده به بیمارستان به همراه مجروحان و پزشکان و کادر درمان قطعه قطعه شده و در آتش کینه صهیونیستهای کافر سوختند.

لعنت و نفرین خدا بر نظاره‌کنندگان بی‌شرم بین المللی، نفرین بر برخی سران نامسلمان کشورهای اسلامی که به جای دفاع از مظلومان غزه کشتی کمک برای گرگهای خون آشام صهیونیست می‌فرستند، لعن و نفرین همه مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم بر کسانی که با ارسال سلاح و سکوت مرگبار خود دست این جلادان کثیف و بی‌رحم را بازگذاشته‌اند.

اساتید ،طلاب و عموم حوزویان استان تهران ضمن تسلیت به محضر حضرت بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر عزیز انقلاب از مسؤلین نظام و به ویژه دستگاه فعال وزارت خارجه می‌خواهد با استفاده از همه ظرفیتهای ممکن در بسیج سازمانهای اسلامی و نهادهای فعال حقوق بشری جلوی این نسل کشی بی‌سابقه را بگیرند و اعلان می‌دارد که اگر رهبر عزیزمان  اجازه فرموده و مسئولان نظام صلاح بدانند عموم حوزیان تهران آماده پوشیدن لباس رزم و اعزام به غزه برای دفاع از فلسطینیان مظلوم و نابودی کامل اسرائیل هستند.

امید است رزمندگان جبهه مقاومت در جهان و منطقه به زودی پاسخ قاطع و بازدارنده به این جنایتهای ددمنشانه  بدهند.

اللّهمّ انّا نشکو الیک فقد نبیّنا وغیبه ولیّنا وکثره عدوّنا

بانوان طلبه: خون مظلوم تو را می‌خواند

بنا بر این گزارش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران ضمن بیانیه‌ای در محکوم کردن حمله به بیمارستان غزه، خواستار حضور آحاد مردم در اجتماع امروز شد.

متن بیانیه به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
و سَیَعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیَّ مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ(سوره شعراء/آیه 227)

رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب یک جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سَبُعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

با گذشت قریب به ۷۵ سال از عمر نحس رژیم صهیونیستی، وقاحت و انسان ستیزی این دولت نامشروع به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را با همکاری سازمان صلیب سرخ که به تازگی ماهیت خود را به وضوع از دست داده است در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی، بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروحین و کادر درمان را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

جنایت کارانی که این فاجعه را رقم زدند، در جنایات‌شان هیچ حد و اندازه‌ای قائل نیستند و هزاران کودک و زن را قربانی جنایات خود کردند. مسئولیت این قتل عام بر عهده آمریکایی‌هایی است که به شکل نامحدود و با حمایت از این رژیم سفاک، به او اجازه انجام این قتل عام‌ها را می‌دهند.

جنایت دهشناک و وحشیانه باندهای قاتل و صهیونیستی، علیه بیمارستان المعمدانی؛ عرق شرم بر پیشانی بشریت می‌نشاند و چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیان شیطان صفتش را نشان می‌دهد.

بی‌شک؛ خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران، جزم‌تر خواهد کرد.
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران این اقدامات سخیف و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی را که خلاف کنوانسیون بین‌المللی و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان‌های آزاده جهان است، محکوم و اعلام می‌دارد که خون‌های به ناحق ریخته شده مظلومین یقیناً نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی است و انتظار می‌رود که جامعه جهانی بویژه سازمان ملل متحد و شورای امنیت به مسؤولیت بین‌المللی خود در بررسی سریع ابعاد این جنایت جنگی و پیگرد قانونی جنایتکاران صهیونیست، عمل کنند.

در خاتمه از آحاد مردم و وجدان‌های بیدار خواستار است با ابراز همدردی از این واقعه دردناک در اجتماع عظیم مردمی در محکومیت کشتار مسلمانان بی‌گناه فلسطین توسط رژیم ددمنش صهیونیستی ساعت ۱۵:۰۰ در میدان انقلاب، حضور بهم رسانند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول