اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تکمیل و تجهیز مراکز کشاورزی با اولویت نقاط محروم سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه مراکز خدمات کشاورزی در خط مقدم تولید قرار دارند، گفت: تکمیل و تجهیز مراکز کشاورزی با اولویت نقاط محروم و دورافتاده انجام شد.

تکمیل و تجهیز مراکز کشاورزی با اولویت نقاط محروم سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمید عرب، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: مراکز خدمات کشاورزی در خط مقدم تولید قرار دارند و تأثیر مستقیم بر میزان تولید دارند.

وی افزود: به‌واسطه اینکه کارشناسان جهاد کشاورزی در این مراکز مشغول به کار بوده و از خانواده دور هستند، از این رو برای خدمت بهتر به بهره‌برداران الزاماً باید در این مراکز مستقر باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در برخی موارد کارشناسان سازمان به مدت یک هفته در این مراکز می‌مانند، گفت: در گذشته چندان توجهی به این مراکز نشده بود؛ اما با توجه به تأکیدات وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم تکمیل و تجهیز مراکز کشاورزی، کار تکمیل و تجهیز این مراکز با اولویت نقاط محروم و دورافتاده صورت گرفت.

عرب بیان کرد: برخی مراکز خدمات کشاورزی دیوارکشی نبوده و با توجه به‌ضرورت پدافندی دیوارکشی نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه در چهار مرکز خدمات کشاورزی دامغان اقدامات مهمی چون دیوارکشی، تجهیز و مرمت انجام شد، گفت: مرکز خدمات حمایتی شهمیرزاد نیز مرمت شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه در سال 1400 مرکز داورآباد در غرب استان سمنان تجهیز و مرمت شد، از فعالیت 23 مرکز خبر داد و عنوان کرد: برخی مراکز نیز نوساز بوده و نیاز به مرمت و تجهیز نداشت.

عرب اضافه کرد: سال گذشته اقدامات اساسی مرمت و تجهیز برای هفت مرکز خدمات کشاورزی انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بازسازی و مرمت مراکز خدمات کشاورزی در غرب استان سمنان نیز گفت: امسال هم از محل اعتبارات 1402 مراکز باقیمانده، به‌ویژه در غرب استان سمنان که نیاز به بازسازی و مرمت دارند، بازسازی و تجهیز می‌شوند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول