اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۵ پروژه ورزشی در خراسان‌شمالی افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان‌شمالی از برگزاری بیش از ۲۷۵ برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح ۵ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی در سطح استان خبر داد.

۵ پروژه ورزشی در خراسان‌شمالی افتتاح می‌شود

شاکری، مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بجنورد اظهارکرد: بیش از ۲۷۵ برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح ۵ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه‌ها با همکاری هیات‌های ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان، ادارات تابعه و همکاری سایر نهادها و دستگاه‌ها برای ایجاد نشاط و شادابی در سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان‌شمالی افزود: دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، دیدار با مسئولین ارشد استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، همایش علمی ورزشی، جشنواره سن طلایی‌ها مسابقات ویژه زندانیان، نشست خبری، حضور در برنامه زنده صدا و سیما، تجلیل از قهرمانان، بازنشستگان، روسا و نوابین هیات ورزشی و کارکنان شاغل، همچنین برگزاری همایش و پیاده روی، همایش دوچرخه سواری، مسابقات  در رشته های مختلف ورزشی استانی و چند جانبه، برنامه های فرهنگی، جشنواره ها، مسابقات بومی و محلی، رایگان بودن اماکن ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش، از مهمترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان است.

️شاکری تصریح کرد: به همین مناسبت در این هفته سالن چند منظوره روستای حسن آباد اسفراین، سالن رزمی شیروان، چمن مصنوعی روستای یکه صعود و چمن مصنوعی مانه و سملقان و زمین خاکی شهرستان بجنورد افتتاح خواهد شد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول