اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پوتین خطاب به بایدن: احترام به دیگران را یاد بگیر

رئیس جمهور روسیه روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ای در واکنش به سخنان اخیر بایدن در خصوص ضرورت سرکوب پوتین، گفت که رئیس جمهور آمریکا و دیگر نخبگان سیاسی آمریکایی، باید احترام به دیگران را یاد بگیرند.

پوتین خطاب به بایدن: احترام به دیگران را یاد بگیر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در واکنش به سخنان «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا که گفته بود باید تمام نیروی اروپا در راستای سرکوب پوتین متحد شود، گفت: «سرکوب منافع روسیه غیرممکن بوده و کشورهای خارجی باید این موضوع را مد نظر داشته باشند».

وی که این سخنان را در جریان مصاحبه با شبکه روسیه 24 مطرح می‌کرد، افزود: «موضوع به شخص من مربوط نیست بلکه به منافع کشور مربوط بوده و غیرممکن است که بتوان منافع روسیه را سرکوب کرد و باید این را مد نظر داشته باشند».

رئیس جمهور روسیه در ادامه گفت: «ما ضرب المثل مشهوری در روسیه داریم که می‌گوید، یک قرن زندگی کن و یک قرن بیاموز. این موضوع نه تنها درباره رئیس جمهور آمریکا بلکه درباره دیگر نخبگان سیاسی آمریکا تطبیق دارد. باید احترام به دیگران را یاد بگیریم. هیچ نیازی به سرکوب کسی وجود ندارد».

پوتین اضافه کرد: «احترام به دیگران، کشورها و ملت‌ها در رعایت منافع آنها نهفته است».

این سخنان پوتین در حالی مطرح می‌شود که آمریکا و کشورهای غربی همچنان به ارسال سلاح و مهمات به اوکراین ادامه می‌دهند. 

رسانه‌های آمریکایی عصر سه شنبه به وقت تهران گزارش کردند که ایالات متحده مخفیانه موشک‌های دوبرد در اختیار اوکراین قرار داده است.

به گزارش وبگاه شبکه خبری «سی‌ان‌ان» دو مقام آمریکایی گفتند که ایالات متحده مخفیانه موشک‌های دوربرد «آتاکمز» در اختیار اوکراین قرار داده است.

«ولودیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین نیز اخیرا در سخنرانی در مقر ائتلاف پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در شهر «بروکسل» مدعی شد، ارسال سامانه‌های پدافند هوایی برای کشور او می‌تواند تاثیر «چشمگیر» بر پایان دادن به جنگ به نفع کی‌یف داشته باشد.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول