اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه معرفی شد

«رضا طاهری» طی حکمی از سوی مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه معرفی شد.

مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه امروز در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه با حضور جعفر صباغیان قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور برگزار شد.

«رضا طاهری» طی حکمی از سوی مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تودیع و از خدمات «پیمان ترکمانه» تقدیر شد.

پیمان ترکمانه از مردادماه سال ۱۴۰۰ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه بود که امروز بعد از ۳۱ سال خدمت بازنشسته شد، وی در این مراسم، اظهار کرد: امروز منزل آخر خدمت بنده در مجموعه‌ کمیته امتداد به‌عنوان ‌یک نهاد فوق‌العاده مقدس و ویژه است.

وی خدمت در کمیته امداد را عبادت دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ نیازمندی پشت درب کمیته امداد استان منتظر دریافت خدمت نیست و این را بزرگ‌ترین افتخار برای نظام می‌دانم.

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ۲۷ ماه خدمت خود در این سمت، ادامه داد: در این مدت، ۹ هزار و ۶۹۶ خانواده به مجموع مددجویان کمیته امداد اضافه شده است.

*خروج  بیش از ۳۸۰۰ خانواده از پوشش کمیته امداد کرمانشاه

وی، از خودکفایی ۳ هزار و ۸۴۳ خانواده در مدت مذکور خبر داد و گفت: ۲۴ هزار شغل نیز در این ۲۷ ماه توسط کمیته امداد استان ایجاد شده که طبق صحت سنجی صورت گرفته از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، کرمانشاه با ۹۹.۲ درصد دومین استان کشور شد.

ترکمانه اشاره‌ای هم به خدمات صورت گرفته در حوزه مسکن داشت و افزود: در این مدت ۴ هزار و ۹۳۶ فعالیت در حوزه خرید و ساخت مسکن برای محرومین، احداث فضای جانبی و تعمیر مسکن نیازمندان صورت گرفته است.

*جوان‌گرایی در بدنه کمیته امداد کرمانشاه

وی در خصوص جوان‌گرایی در حوزه منابع انسانی کمیته امداد، خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت جوانان استان، ۸ مدیر جوان در حوزه مدیریت کمیته‌ امداد اضافه شد و این باعث افتخار است که ۷ نفر از این مدیران جوان از کارکنان غیررسمی و قراردادی بوده و برای اولین بار در مجموعه کمیته امداد به یکی از همکاران خواهر کمیته امداد اعتماد شد و بار مسئولیت به دوش آن گذاشته شد.

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه اظهار کرد:‌ در بحث پشتوانه‌سازی برای فضای مدیریت استان با همکاری اعضای هیأت ارزشیابی انتصاب استان، ۶ نفر از معاونین امداد در استان به‌عنوان پشتوانه مدیران آتی از جوانان انتخاب شده که ۵ نفر از این نیروها از نیروهای غیررسمی امداد هستند.

وی حوزه مددکاری و سرکشی از مددجویان را در قالب خط مقدم این نهاد حمایتی عنوان کرد و افزود: در شرایطی که ۱۲۷ نفر در طول این ۲۷ ماه از مجموعه کمیته امداد خارج شدند، ۳۷ نفر مددکار به این مجموعه اضافه شده و نگذاشتیم حوزه مددکاری آسیب ببیند.

ترکمانه گفت: توجه به حلقه‌های میانی بسیار برای کمیته امداد راهگشا بود. تعداد پرونده‌های مددجویان که در ابتدای سال ۱۴۰۰ به مددکاران سپرده‌ شده بود برای سرپرستی و مدیریت، از ۶۲۶ پرونده امروز به ۳۱۰ پرونده رسیده است.

وی ضمن تقدیر از اصحاب رسانه که یار خوب کمیته امداد بود در خصوص انعکاس اقدامات صورت گرفته، افزود: افتخارم این است که این حکم مسؤولیت با یک واسطه از جانب مقام معظم رهبری به من رسیده است.

رضا طاهری مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم، گفت:‌ امیدوارم که بتوانیم که در راستای منویات مقام معظم رهبری که همان رشد ایمانی خانواده‌های نیازمند، ایجاد درآمد باثبات، خودکفایی و خوداتکایی خانواده‌های ولی‌نعمت هست، در یک فضای همدلی ذیل هدایت‌ها و حمایت‌های استاندار ، همدلی و همراهی همه‌ دستگاه‌های اجرایی، این مهم را به شایستگی و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان کرمانشاه محقق کنیم.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول