اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

قدرت ایران مرهون تلاش‌های حافظان امنیت است

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: شوکت، حشمت، عظمت و قدرت ایران مرهون تلاش‌های سترگ حافظان امنیت است.

قدرت ایران مرهون تلاش‌های حافظان امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای تقدیر از زحمات کارکنان خدوم این عرصه است.

به همین مناسبت، در مراسمی از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه کارکنان نیروی انتظامی مستقر در اداره کل امور مالیاتی استان سمنان برای برقراری نظم و آرامش مجموعه با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

در متن لوح تقدیر اهدایی علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان به کارکنان نیروی انتظامی مستقر در اداره کل امور مالیاتی استان سمنان آمده است: شوکت، حشمت، عظمت و قدرت ایران منبعث از تلاش‌های سترگ دلاورمردی های بزرگ‌مردانی است که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند.

در ادامه تصریح شده است: ولایتمداری و مسؤولیت‌پذیری در کنار توجه به مصالح عمومی کشور و خدمت صادقانه به عموم مردم از رسالت‌ها و مأموریت‌های مهم نیروی انتظامی است.

حسین‌پور در این لوح تأکید کرده که اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران عرصه امنیت و جنابعالی که یاریگر این اداره کل در برقراری نظم و امنیت هستید، تبریک و تهنیت عرض کرده و از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مؤثر شما و کارکنان تحت امر یگان حفاظت فیزیکی فراجا، مستقر در اداره کل امور مالیاتی استان سمنان تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم همچنان در برقراری نظم و امنیت همچون سابق موفق و مؤید باشید.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرده است: این لوح تقدیر به پاس این مجاهدت خستگی‌ناپذیر تقدیم محضر ایثارگرانه شما می‌شود و از ایزد منان موفقیت‌های روزافزون شما را در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای خواستارم.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول