اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ثبت نام دانشجویان جدیدالورود پیام نور تا 30 مهر ادامه دارد

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود شروع شده و تا 30 مهرماه ادامه می یابد.

ثبت نام دانشجویان جدیدالورود پیام نور تا 30 مهر ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور فرهادی رئیس پیام نور هرمزگان امروز در گفت و گویی رسانه ای ضمن تبریک به پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی دانشگاه گفت: ثبت نام دانشجویان جدیدالورود از ۲۲ مهرماه آغاز شده و  تا 30 مهرماه ادامه دارد. وی با توجه به فرصت باقیمانده از کلیه پذیرفته شدگان درخواست کرد تا هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام اقدام کنند و به روزهای آخر موکول نکنند.

فرهادی با اشاره به اینکه ثبت نام اولیه  به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه  https://reg.pnu.ac.ir صورت می پذیرد، گفت: پس از ثبت نام اولیه، دانشجویان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند و با در دست داشتن مدارک نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند.

همزمان با ثبت نام، انتخاب واحد دانشجویان برای ترم جاری صورت می پذیرد و دانشجویان می توانند در کلاسهای درس حضور داشته باشند.  

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در پایان  تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان هنگام ثبت‌نام، برای اخذ تاییدیه تحصیلی الکترونیکی از آخرین مدرک تحصیلی خود (دیپلم/ پیش‌دانشگاهی) وارد لینک http://emt.medu.ir شده و پس از تقاضای تاییدیه تحصیلی کد پیگیری را در سامانه گلستان ثبت کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول