اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

همبستگی بچه‌های روستای گلستان باشت با کودکان غزه+تصویر

روز همبستگی و همدردی با کودکان فلسطین با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری و در مدرسه ابتدایی شهید سهراب روانگرد روستای گلستان (پشت کوه) بخش بوستان شهرستان باشت نیر گرامی داشته شد.

همبستگی بچه‌های روستای گلستان باشت با کودکان غزه+تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت ، سمیه کمایی مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشت از اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری به مناسبت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی با همکاری اداره محیط زیست خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز شهادت «محمد الدوره» نوجوان ۱۲ ساله فلسطینی، نشستی با حضور دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهید سهراب روانگرد در روستای گلستان (پشت کوه) باشت برپاشده و در مورد مسئله فلسطین و شکنجه‌ها و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم این سرزمین بحث و گفتگو کردند.

وی اظهار داشت: در این برنامه اعضا همراه با مربیان مرکز نقش پرچم فلسطین را بر روی کف دستان خود نقاشی کرده و با این حرکت نمادین با کودکان و نوجوانان فلسطینی اعلام همبستگی کردند.
مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشت نیر خاطرنشان کرد: در ادامه فعالیت های با اجرای قصه ی خانه آمن من وبازی وسرگرمی واهدای بسته های فرهنگی به دانش آموزان روستای همراه بود.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول