اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فعالیت بیش از ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سطح کشور

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: ۲۶ هزار و ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور به اجرای برنامه های مختلف با محوریت دینی و انقلابی می پردازند.

فعالیت بیش از ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سطح کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین کمال خداداده عصر امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۶ هزار و ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور به اجرای برنامه های مختلف با محوریت دینی و انقلابی می پردازند.

وی رفع معضلات فرهنگی ‌و اجتماعی را یکی از مهم ترین وظایف ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور دانست و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به صورت فعال با برنامه ریزی و اجرای برنامه های متاثر فرهنگی و اجتماعی به دنبال رفع معضلات اجتماعی در کشور است.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در تصریح کرد: عمده فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در حوزه های تربیتی، مشاوره خانواده، هنری و آموزشی است.

این مسوول، تربیت و فراهم سازی شرایط شناسایی نخبگان انقلابی و جوان در مساجد کشور را از وظایف اصلی مدیران هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد عنوان کرد و گفت: مدیران هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد می بایستی شرایط متناسبی را جهت پویایی فضای تربیتی و رشد استعدادهای جوانان و نوجوانان حاضر در مساجد را مهیا کنند.

وی اضافه کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) معتقد بودند مساجد کارخانه انسان سازی هستند و وظیفه کانون فرهنگی و هنری مهیا کردن شرایط رشد و شکوفایی نوجوانان و جوانان در مساجد است.

حجت الاسلام خداداده در پایان تاکید کرد: مدیران هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری استان ها باید به هموارسازی مسیر تربیتی صحیح بر مبنای اعتقادات اسلامی و انقلابی بپردازند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات محمدحسین باغبان‌ها تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام رئوف تقوی به عنوان مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین معرفی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول