اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دور جدید حملات موشکی مقاومت علیه تل‌آویو+ویدئو

شاخه نظامی جنبش حماس، امروز، از بار دیگر تل‌آویو را در پاسخ به ادامه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه با موشک هدف قرار داد.

دور جدید حملات موشکی مقاومت علیه تل‌آویو+ویدئو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در سایه تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، کتائب «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس، امروز (سه‌شنبه، ۱۷ اکتبر)، با انتشار تصاویری از شلیک موشک به سوی تل‌آویو در پاسخ به ادامه جنایات وحشیانه علیه نوار غزه و کشتار مردم بی دفاع آن و بمباران مناطق مسکونی خبر داد.

 

 

منابع رسانه‌ای، پیش از این از شنیده شدن صدای آژیر هشدار در تل‌آویو وفعال شدن سامانه گنبد هوایی خبر داده بودند. 

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی در واکنش به دور جدید حملات موشکی مقاومت علیه تل آویو، کلیه پروازها در فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون را متوقف کرد. روز گذشته، مقاومت فلسطین این فرودگاه را لحظاتی پیش از فرود هواپیمای «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا موشک‌باران کرده بود. این فرودگاه، بزرگترین فرودگاه بین‌المللی رژیم صهیونیستی است که در حومه شهر «لد» و ۱۵ کیلومتری جنوب شرق تل‌آویو واقع شده است.

پس از آن‌که کتائب القسام، مسؤولیت حمله موشکی به تل‌آویو را برعهده گرفت، برخی منابع از شنیده شدن صدای انفجار در «ریشون لتسیون» در نزدیکی تل‌آویو خبر دادند.

شاخه نظامی حماس، صبح امروز نیز با انتشار بیانیه‌ای از هدف قرار دادن محل‌های تجمع ارتش رژیم صهیونسیتی در پایگاه نظامی «تسلیم» در منطقه نقب در جنوب سرزمین های اشغالی خبر داد.

امروز مقاومت فلسطین همچنین بئر السبع و عسقلان را موشک باران کرد. 

۱۱ روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی می‌گذرد. عملیاتی که تاکنون دست‌کم به کشته شدن ۱۳۰۰ صهیونیست منجر شده و حملات وحشیانه و تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه علاوه بر ویرانی مناطق مسکونی و زیرساخت‌های آن، به اعلام وزارت بهداشت فلسطین به شهادت ۲۸۳۷ نفر و مجروحیت نزدیک به ۱۲ هزار نفر منجر شده است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول