اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازنگری نحوه تدریس در دانشگاه آزاد دهدشت

امام جمعه کهگیلویه خواستار بازنگری در نحوه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت شد و گفت: علم‌آموزی یک امر مهم است و نباید دانشجو برای پایان‌نامه صدها نفر را واسطه کند.

بازنگری نحوه تدریس در دانشگاه آزاد دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار رئیس و پرسنل دانشگاه آزاد دهدشت، در ابتدا خواستار تبیین جامعه دانشگاهی در خصوص عملیات طوفان‌الاقصی شد و اظهار کرد: اگر بنا به مقابله باشد رژیم صهیون برای همیشه از روی زمین محو خواهد شد.

امام جمعه کهگیلویه افزود: اگر دیگر اربابان رژیم جعلی حرفی از گزینه‌های روی میز نمی‌زنند چون می‌دانند دیگر توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند.

وی بیان کرد: ارتشی که ادعا می‌کرد و بنا به ادعای خود قدرت پنجم دنیا است اما در مقابل شاخه کوچکی از حماس زمین‌گیر شد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود گفت: دانشگاه باید دانشجوی فعال و پژوهشگر پرورش کند و هر گاه اساتید فرصت را در اختیار دانشجو قرار داد خلاقیت‌ها شکوفا شد.

وی با بیان این‌که در نحوه تدریس دانشجویان بازنگری شود گفت: مسئله علم‌آموزی یک امر مهم است و نباید دانشجوی ما برای پایان‌نامه صدها نفر را واسطه کند.

امام جمعه کهگیلویه افزود: امروز هر کدام از اساتید یک تریبون جهاد تبیین در اختیار دارند و نباید خدای نکرده فضای یأس را ابلاغ کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر عنوان کرد: دانشگاه کرسی آزاداندیشی برای دانشجو شود.

وی هم‌چنین خواستار رعایت عفاف و حجاب در دانشگاه طبق قانون شد.

حمیدرضا صدیق‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد دهدشت نیز در این دیدار تعداد دانشجویان انتخاب واحدی در این دانشگاه را دو هزار نفر عنوان و تصریح کرد: احساس می‌شود این رقم به ۲۵۰۰ نفر برسد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول