اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مساعدت ۲۸۷ میلیارد تومانی جهت تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۲۸۷ میلیارد تومان جهت کمک به تکمیل، تعمیر و تجهیز زیرساخت‌های فرهنگی استان در نظر گرفته شده است، گفت: این مبلغ از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تأمین می‌شود.

مساعدت ۲۸۷ میلیارد تومانی جهت تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد،‌ پیام احمدی صبح امروز در آیین رونمایی از پوستر تئاتر تک که در سالن آمفی‌ تئاتر امیرکبیر شهرکرد برگزار شد به تهیه بسته بهبود زیرساخت‌های فرهنگی چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: با توجه به این بسته قرار است ۲۸۷ میلیارد تومان اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت برای تکمیل و تجهیز مجموعه‌های نیمه‌تمام و تعمیر و بهسازی ساختمان‌های فرسوده و مجموعه‌های فرهنگی زیر نظر این اداره‌کل اختصاص پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هنرمندان تئاتر استان موضوع توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز این رشته هنری را به ویژه در شهرکرد بارها پیگیری کردند اما با توجه به تعدد زیرساخت‌های نیمه‌تمام فرهنگی در استان، در حال حاضر امکان کلنگ‌زنی برای احداث و ساخت بنای جدیدی در این حوزه وجود ندارد.

وی افزود: با این‌ وجود تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های غیردولتی و همچنین امکانات در اختیار شهرداری‌ها برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی به شکلی صحیح استفاده شود.

احمدی همچنین به درخواست هنرمندان استان برای دیدار با وزیر در جریان سفر وی به شهرکرد و بروجن اشاره کرد و گفت: وزیر فرهنگ برای شرکت در جشنواره موسیقی مناطق زاگرس‌نشین به استان سفر کرد و با توجه به محدود بودن فرصت حضور وی، امکان برگزاری بسیاری از برنامه‌های در نظر گرفته شده فراهم نشد.

وی در ادامه اضافه کرد: با مدیریتی که شکل گرفت ره‌آورد این سفر تدوین بسته زیرساختی ۲۸۷ میلیارد تومانی بود که امیدواریم هر چه زودتر موانع پیش روی ابلاغ این بسته برطرف شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام آمادگی ۱۹ گروه نمایشی جهت شرکت در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان، خاطرنشان کرد: با بازبینی این آثار و انتخاب برترین‌ها امید است جشنواره پرباری در آبان‌ماه امسال برگزار شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول