اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

2 پل در محورهای روستایی خراسان‌شمالی آماده بهره‌برداری است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: ۲ دستگاه پل خاص در محورهای روستایی خراسان شمالی با صرف ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار آماده بهره‌برداری است.

2 پل در محورهای روستایی خراسان‌شمالی آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: ۲ دستگاه پل خاص در محورهای روستایی خراسان شمالی با صرف ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار آماده بهره‌برداری است.

وی گفت: پل باکسی ۱۲ دهانه در محور روستای کیلوپنجه در شهرستان راز و جرگلان و پل طاقی ۴ متری در محور روستای اسطرخی تا ۲۲ بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با بیان اینکه ۶ دستگاه پل خاص در حال احداث و اجراست، افزود: پل باکسی روستای قلعه حسن و پل دالی روستای زو- تفتازان در شهرستان شیروان، پل دالی روستای گرماب در شهرستان فاروج، پل باکسی روستای قزل حصار در شهرستان گرمه، پل باکسی روستای هاور در شهرستان مانه و سملقان و پل لوله ای روستای حصه گاه در شهرستان مانه و سملقان در حال احداث و اجراست.

وی بیان کرد: ۲۴ دستگاه پل در محورهای روستایی استان در حال مطالعه است و با تامین اعتبار برای مناقصه اقدام خواهد شد.

مشتری با اشاره به این که احداث ۶ دستگاه پل در شهرستان بجنورد در محورهای روستایی سریوان، پسین دره، پاکتل، رزقانه، سلولی و نیستانه در دست مطالعه است، ادامه داد: همچنین در شهرستان مانه و سملقان، احداث ۱۰ دستگاه پل در محورهای روستایی کوشکی راجی، یموق، سمار، خرمده، استاد، ۲ دستگاه در محور هاور، قزل قلعه، اینچه سفلی و قبل از سد شیرین دره، در دست مطالعه است.

این مسئول با بیان اینکه احداث ۳ دستگاه پل در محورهای روستایی باغ دده خان، علی محمد و نقدو در شهرستان شیروان، تصریح کرد: احداث ۵ دستگاه پل نیز در محورهای قره پالچق، گنبدلی، تش نفس، آنابای و بچه دره در شهرستان راز و جرگلان در حال مطالعه است.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول