اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دولت به وعده ایجاد ۲ شهرستان جدید در خراسان‌شمالی عمل کرد

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌شمالی گفت: دولت سیزدهم دولتی مردمی و‌ صادق‌ الوعده است که در همین مدت ۲ شهرستان، ۵ بخش و ۱۰ دهستان در استان خراسان شمالی تاسیس شده است.

دولت به وعده ایجاد ۲ شهرستان جدید در خراسان‌شمالی عمل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، روح الله حسین‌پور، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌شمالی در آئین معارفه نخستین بخشدار جدید بخش زرق آباد شهرستان اسفراین با اشاره به نقش مردم و معتمدین روستاها در اداره امور اظهارکرد: اگر امروز امنیت داریم، اگر نگاه محکمی برای تداوم نظام وجود دارد به خاطر حضور مردم و معتمدین در صحنه است،  مردمی که در سخت‌ترین شرایط بیشترین همراهی و دفاع از نظام را داشته‌اند.

وی گفت: این دولت مردمی، دولتی صادق‌الوعده است در همین مدت ۲ شهرستان،  ۵ بخش و ۱۰ دهستان در استان ما تاسیس شده است. 

مدیرکل سیاسی استاندار خراسان‌شمالی افزود: خادمان مردم در نظام شأنی بالاتر جز خدمت‌گذاری به مردم ندارند و نهایت تلاش خود را برای انجام امور دارند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با برشماری پروژه‌های عمرانی و اقدامات انجام شده در این دولت برای استان و شهرستان تصریح کرد: با مشارکت و همراهی مردم شاهد توسعه و آبادانی در استان و شهرستان هستیم. 

حسین‌پور انتخابات پیش رو را نیز یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی کشور عنوان کرد و گفت: ۶۶۰ نفر معتمد معرفی شده در سطح استان از اقشار مختلف مردم و  از ۲۲ حوزه انتخابیه هستند که این نشان دهنده مشارکت و آمادگی مردم برای برگزاری باشکوه انتخابات است.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول