اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سازمان نظام پزشکی قم حمله به مراکز درمانی غزه را محکوم کرد

سازمان نظام پزشکی قم با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اینکه کنوانسیون بین‌المللی ژنو حفظ امنیت و سلامت کادر درمانی در همه‌ میدان‌ها برای همه طرف‌های درگیر در جنگ را امری ضروری دانسته است، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با نقض این موضوع فاجعه به بارآورده است، دستگاه‌های بین‌المللی و سازمان بهداشت جهانی باید وارد عمل شده و در راستای مقابله با نسل کشی‌ها اقدام کنند.

سازمان نظام پزشکی قم حمله به مراکز درمانی غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیانیه سازمان نظام پزشکی قم در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیراً.

این روزها دنیا با شدیدترین حوادث و مقابله با حقوق بشر مواجه است که توسط صهیونیست ها در حال رقم خوردن است و متاسفانه جامعه جهانی و سازمان های بین المللی در این خصوص سکوت کرده تا روز به روز به کشتار مردم بیگناه اضافه شود.

کشتار مردم بی دفاع و مظلوم در غزه و همچنین کودکان بیگناه موجب شده تا نفرت را از رژیم صهیونیستی دوچندان شده و همه دنیا با هویت پلید و زشت این اشغالگران آشنا شوند.

باید بدانیم که بر اساس کنوانسیون بین‌المللی ژنو حفظ امنیت و سلامت کادر درمانی در همه‌ی میدان‌ها برای همه طرف‌های درگیر امری ضروری است، اما این موضوع توسط رژیم صهیونیستی نقض شده و فاجعه بهداشتی و درمانی را به بار آورده است.

سازمان نظام پزشکی استان قم، ضمن محکوم کردن این جنایت ها از متولیان امر به ویژه دستگاه های بین المللی و سازمان بهداشت جهانی می خواهد که در این خصوص وارد عمل شده و در راستای مقابله با این نسل کشی ها و قتل و کشتار اقدام کنند.

دکتر سید حسن عادلی
رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول