اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

120 پرونده کشف کالای قاچاق در گلستان تشکیل شد

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از تشکیل 120 فقره پرونده کشف کالای قاچاق در 6 ماهه اول امسال در استان خبر داد.

120 پرونده کشف کالای قاچاق در گلستان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان جعفر کرامتی اظهارکرد: در 6 ماهه اول سال 1402 تعداد 120 فقره پرونده و صورتجلسه قاچاق با ارزش ریالی 513 میلیارد ریال تشکیل و به مراجع قانونی ارسال شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: این پرونده های تخلف به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی افزود: بیشتر کشفیات بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در 6 ماهه اول سال 1402 لوازم خانگی، مواد غذایی، توتون و تنباکو و آرایشی و بهداشتی است.

کرامتی بیان کرد: طی 6 ماه نخست امسال تعداد 46 جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا با 254 مصوبه در سطح استان گلستان برگزار که 100 درصد مصوبات اجرایی شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: بازرسی از انبارهای استان منجر به تشکیل 47 پرونده تخلف به ارزش بیش از 547 میلیون ریال در استان گلستان شده است.

وی افزود: تاکنون بالغ بر 124 هزار و 357 انبار، مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبارها به ثبت رسیده که از این تعداد 429 انبار در وضعیت در انتظار تایید، تعداد هفت هزار و 700 به حالت تایید و 90 هزار و 146 تائید سیستمی در آمده است.

کرامتی عنوان کرد: تعداد 26 هزار و 82 انبار در استان گلستان پس از بازرسی و یا اظهارات بهره برداران فعال شده که میزان سنجی همه انبارهای سطح استان به 99 درصد رسانده است.

پایان پیام/83026

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول