اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هیأت امناهای بازار در اصفهان تشکیل می‌شود

مسؤول بسیج اصناف استان اصفهان گفت: هیأت امناهای بازار قرار است در آینده‌ی نزدیک در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ‌بازار به عنوان بازوی هم‌افزا و همیار اصناف بازار فعالیت کنند.

هیأت امناهای بازار در اصفهان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید اصلانی، مسؤول بسیج اصناف استان اصفهان در حاشیه‌ جلسه‌ معتمدین و موثرین بازار اصفهان گفت: با بررسی طرح هیأت امناهای بازار قرار است در آینده‌ی نزدیک هیأت امنا‌های بازار تشکیل شود که در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ‌بازار به عنوان بازوی هم‌افزا و همیار اصناف بازار فعالیت کنند.

وی گفت: هیأت امناهای بازار قرار است به عنوان مطالبه‌گر از دستگاه‌های اجرایی مثل شهرداری، آتش‌نشانی، اداره‌ی مالیات برای کمک و هم‌افزایی به فعالیت اقتصادی بازار فعالیت داشته باشند و بتوانند فعالیت‌ اقتصادی خود و به نوعی  ساماندهی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را انجام دهد که در آینده نزدیک این هیأت امنا با انتخابات اعضای اصناف برگزار خواهد شد.

اصلانی افزود: در روزهای گذشته از تندیس آبرومندان انقلاب اسلامی رونمایی شد که این نام برگرفته از بیانات مقام رهبری است قصد داریم در راستای برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان، کمیته‌ شهدای اصناف استان اصفهان را با نام آبرومندان انقلاب اسلامی فعال کنیم.

 مسؤول بسیج اصناف استان اصفهان گفت: مهمترین رسالتی که  در حوزه اصناف دنبال می‌کنیم، هم افزایی و کمک به اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی است که در میز خدمت‌ها و کمیسیون‌ها به دنبال هم‌افزایی و تلاش هستیم تا مشکلات این قشر را تا جای ممکن حل کنیم.

وی افزود: از جمله فعالیت‌های فرهنگی که بسیج اصناف استان اصفهان در حال پیگیری آن است می‌توان به فعالیت گروه‌های جهادی در ایام اربعین اشاره کرد که طرحی با نام نذر آچار در دو  ایستگاه پیاده روی اربعین و مرز مهران اتفاق افتاد و خدمات صنفی را به موکب‌ها و مردم ارائه می‌دادند و همچنین به موکب‌های موجود در مسیر خدمت رسانی می‌کردند.

مسؤول بسیج اصناف استان اصفهان افزود : از دیگر فعالیت‌های بسیج اصناف می‌توان به اردوهای جهادی تخصصی اشاره کرد که در نقاط محروم شهرستان‌ها برگزار شده است.

اصلانی افزود: پیگیری برگزاری آموزش‌های فقه و بازار از دیگر فعالیت‌های این قشر بوده به طوریکه در استان اصفهان در حال آموزش نزدیک به ۲۳ هزار نفر در این حوزه هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول