اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

خوابگاه دانشجویی ۲۶۰ نفری در دانشگاه زابل افتتاح شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در ادامه بازدیدهای میدانی خود از دانشگاه‌های کشور در استان سیستان و بلوچستان (منطقه ۸ کشور) حضور یافت و از دانشگاه زابل بازدید کرد.

خوابگاه دانشجویی ۲۶۰ نفری در دانشگاه زابل افتتاح شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در ادامه بازدیدهای میدانی خود از دانشگاه‌های کشور در استان سیستان و بلوچستان (منطقه ۸ کشور) حضور یافت و از دانشگاه زابل بازدید کرد.

در این سفر که معاون اداری مالی و مدیریت منابع نیز رئیس صندوق رفاه دانشجویان را همراهی می‌کرد و تاسیسات و تجهیزات رفاهی دانشجویی مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان، ضمن بازدید مراکز دانشجویی دانشگاه زابل گفت: دانشگاه زابل با بیش از ۴۴ سال سن از دانشگاه‌های دارای امتیاز بوده و رتبه ۸۴ در کل کشور رتبه ی مطلوبی است و نشان از صاحب امتیازی مجلات تخصصی و استخراج مقالات معتبر بین المللی در این دانشگاه است.

وی در ادامه با توجه به این مهم که از آغاز سال تحصیلی مدت زمان کمی گذشته، به رسالت صندوق رفاه دانشجویان در فراهم کردن شرایط بهینه دانشجویی و انگیزه بخشی به دانشجویان خصوصا دانشجویان جدید الورود اشاره و تاکید کرد: حمایت‌های صندوق رفاه دانشجویان و دغدغه‌های همیشگی این صندوق درباره خدمات رفاهی دانشجویان تمام شدنی نیست و صندوق رفاه دانشجویان به دنبال ایجاد فرصت مناسب برای حل مسائل رفاهی دانشجویان است بطوری که آنها با آمادگی کامل و بدون دغدغه معیشتی و با آرامش کامل به امور تحصیل خود بپردازند به همین دلیل تمام اهتمام ما ارتقاء وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی، ارتقاء و تبدیل وضعیت آشپزخانه‌های دانشجویی، افزایش میزان وام‌ها و تسهیلات دانشجویی و ودیعه مسکن و دیگر مراتب مرتبط با خدمات دانشجویان عزیز است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان درباره مساعدت‌های صندوق رفاه دانشجویان به دانشگاه زابل خاطرنشان کرد: مساعدت‌های صندوق رفاه به دانشگاه زابل نیز پیرامون ارتقای آشپزخانه‌های سنتی به صنعتی و ارتقا و تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی و در زمینه وام و تسهیلات تا کنون،  مساعدت‌های خوبی بوده است.

گنجی در این سفر از خوابگاه‌های دانشجویی فاطمیه ۱ و ۲، خوابگاه هامون، خوابگاه شهید مطهری، خوابگاه شهید خزایی، خوابگاه الزهرا (س)، خوابگاه خدیجه کبری (س)، خوابگاه یعقوب لیث، سلف سرویس، اماکن ورزشی دانشگاه، سایت قدیم و موتورخانه مرکزی دانشگاه بازدید کرد و یک خوابگاه دانشجویی دخترانه ۲۶۰ نفری را که  به متراژ ۳۶۰۰ متر در چهار طبقه بنا شده را افتتاح کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول