اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برگزاری ۸۰ ویژه برنامه هفته تربیت بدنی در اسلامشهر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی بیش از ۸۰ ویژه برنامه ورزشی در شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

برگزاری ۸۰ ویژه برنامه هفته تربیت بدنی در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سید صادق صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی بیش از ۸۰ ویژه برنامه با همکاری و همراهی هیئت‌های ورزشی و مشارکت ورزشکاران و قهرمانان در رشته‌های مختلف در سطح شهرستان اسلامشهر و در بخش‌های مرکزی، چهاردانگه و احمد آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به نقش و تاثیر ورزش در سلامت روح و جسم افراد مختلف و ایجاد نشاط و شادابی و تندرستی در جامعه، انجام فعالیت‌های ورزشی و ترویج ورزش همگانی مهم‌ترین اولویت برنامه‌های اداره ورزش و جوانان است که هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی برای معرفی و تبیین بخشی از این فعالیت‌هاست.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و تصویب ستاد بزرگداشت هفته تربیت بدنی که با حضور و همکاری همه دستگاه‌ها و ادارات مرتبط با ورزش برای نخستین بار در شهرستان اسلامشهر تشکیل شده، ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی در تمامی رشته‌های ورزشی در همه گروه‌ها و رده‌های سنی بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شهرت یافتن شهرستان اسلامشهر به دیار قهرمانان ورزشی  تاکید کرد: با توجه به وجود قهرمانان نامدار و پرافتخار بیشمار در شهرستان اسلامشهر و در راستای معرفی رشته‌های ورزشی و ایجاد انگیزه بیشتردر بین شهروندان جهت انجام فعالیت‌های ورزشی، قهرمانان شاخص و مدال آوران ورزشی این شهرستان در رشته‌های مختلف در مدارس و بوستان‌ها و محافل مختلف فرهنگی، ورزشی منطقه حاضر و ضمن بیان خاطرات و تجربیات خود در خصوص معرفی رشته مورد فعالیتشان تبیین و تبلیغ می کنند.

صالحی افزود: با در نظر گرفتن تعداد زیاد برنامه‌های گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی، ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده از روز جمعه بیستم مهرماه با برگزاری مسابقات تیراندازی، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی، رقابت‌های اسنوکر و تنیس بانوان آغاز شده و تا پایان هفته تربیت بدنی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۴۶ هیئت ورزشی فعال برای آقایان و ۳۵ هیئت ورزشی برای بانوان در شهرستان اسلامشهر، گفت: باهمکاری هیئت‌های ورزشی فعال در منطقه، تقریباً در هر رشته ورزشی برنامه در نظر گرفته شده و علاوه بر آن تجلیل از مدال آوران و قهرمانان رقابت‌های جهانی و آسیایی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد، دیدار با جانبازان ورزشکار و خانواده‌های دارای معلول ورزشکار از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در شهرستان اسلامشهر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، تصریح کرد: همزمان با هفته تربیت بدنی در حوزه عمرانی نیز با همکاری شهرداری و اداره آموزش و پرورش، چند طرح عمرانی ورزشی از جمله، نخستین زمین والیبال ساحلی، پیست دوچرخه سواری و زمین چمن مصنوعی چند مدرسه و بوستان در سطح شهرستان که طی ماه‌های اخیر احداث شده، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به روند فعالیت پروژه احداث ساختمان خانه جوان شهرستان اسلامشهر، گفت: عملیات احداث نخستین خانه جوان شهرستان اسلامشهر که با حضور وزیر ورزش و جوانان جانمایی و کلنگ زنی شد، با تخصیص اعتبارات مورد نیاز در حال احداث است و تاکنون بالغ بر ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تا هفته تربیت بدنی سال ۱۴۰۳ این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

این مقام مسئول ادامه داد: پروژه تامین روشنایی مجموعه ورزشی آپرین هم با پیگیری‌های صورت گرفته و تامین اعتبارات مالی طرح انجام و طی روزهای گذشته با نصب دکل‌های مورد نظر، نور لازم این مجموعه تامین و تجهیز شده است و در نظر داریم با مشارکت بخش خصوصی نخستین زمین اسکواش در منطقه را ایجاد کنیم و برای این منظور قطعه زمینی هم در نظر گرفته‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور ۱۰ ورزشکار اسلامشهری در مسابقات آسیایی، هانگژو گفت: در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو چین ۹ بازیکن و یک نفر مربی از شهرستان اسلامشهر کاروان جمهوری اسلامی را همراهی کردند که تاکنون دو مدال طلا و یک برنز برای این تیم کسب کرده اند و در بخش پاراسیایی هم مهدی رضاپور در رشته پینگ پونگ، مسعود قیصری در قایقرانی و مهدی برجلو در جودو ۳ ورزشکار اسلامشهری هستند که روز گذشته راهی مسابقات شدند، که برای کسب مدال رنگین و پیروزی آنها آرزوی موفقیت داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر اذعان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و همکاری و همراهی همه مربیان و اعضاء هیئت‌ها، ورزش شهرستان اسلامشهر رو به رشد بوده و پویاتر و فعال‌تر از گذشته شده‌ و انتظار می‌رود با تامین اعتبارات و افزایش امکانات و تجهیزات مورد نیاز اماکن ورزشی و ورزشکاران منطقه شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ورزش در دیار قهرمانان و مدال آوران ورزشی و حافظان و قاریان قرآنی باشیم.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول