اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بهبود فضای کسب و کار با اجرای طرح زنجبره ارزش شیلات در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گفت: ایجاد زنجیره ارزش در بخش کشاورزی و حوزه شیلات سبب بهبود ایجاد اشتغال می‌شود.

بهبود فضای کسب و کار با اجرای طرح زنجبره ارزش شیلات در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالله قبادی در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در خصوص اهمیت زنجیره ارزش بخش کشاورزی گفت: در زنجیره ارزش از ابتدای ترین مراحل یعنی تامین مواد اولیه از تامین کنندگان تا مراحل انتهایی که همان ارائه خدمت و تحویل کالا و خدمات پس از فروش است در جهت ایجاد ارزش پیش می‌رود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: زنجیره ارزش در بهای نهایی محصول میزان سودآوری آن و رضایت مشتری خود را نشان می‌دهد و در صورتی که اجرایی و نهایی شود به بهبود وضعیت اقتصادی استان کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همه بر ارزش‌مندی زنجیره تولید واقف هستیم، بیان کرد: زنجیره ارزش شیلات جای کار زیادی دارد چرا که حلقه‌های مفقوده زیادی در بخش شیلات وجود دارد.

این مسوول عنوان کرد: زنجیره ارزش بخش شیلات موجب ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی می‌شود لذا ایجاد زنجیره ارزش در بخش شیلات و کشاورزی مورد تاکید است.

هنچنین سید احسان عسکری با اشاره به اینکه، مشکل اصلی در شکل‌گیری زنجیره ارزش شیلات استان بحث تامین منابع است، گفت: ضرورت دارد تا ۳۰ درصد تسهیلات حوزه اقتصادی به عملیاتی کردن زنجیره ارزش راهبردی بخش شیلات اختصاص داده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بیان کرد: ۸۱۹ طرح در حوزه اقتصادی وجود دارد که متقاضی دریافت تسهیلات هستند اما برای تعدادی کمی از آنها تسهیلات موجود است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول