اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

تبعیضی در کار نیست؛ ورزشکاران باید سربازی بروند

درحالی که تا پیش از این، اعزام ورزشکاران فوتبال، والیبال و بسکتبال تیم‌های برتر و ملی تا سن ۲۸ و ۳۰ سالگی به تعویق می‌افتاد، از این به بعد کلیه ورزشکاران همانند سایر جوانان به سربازی اعزام می‌شوند.

تبعیضی در کار نیست؛ ورزشکاران باید سربازی بروند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، طرح تعویق سربازی ورزشکاران حرفه‌ای منتفی شد.

پیگیری‌ خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از مسؤولان حاکی از این است که طرح تعویق اعزام ورزشکاران فوتبال، والیبال و بسکتبال تیم‌های برتر و ملی تا سن ۲۸ و ۳۰ سالگی لغو شده و از این به بعد کلیه ورزشکاران همانند سایر جوانان به سربازی اعزام می‌شوند.

 مسؤولان مربوطه عدم تمدید این مصوبه را عدالت محوری و مساوات اعلام کرده و خاطرنشان کردند: در سال‌های گذشته اجرای این مصوبه موجب نارضایتی و گله‌مندی جوانان از تبعیض بوجود آمده شده بود که هم اکنون با عدم تمدید مصوبه تعویق سربازی، ورزشکاران نیز مانند سایر جوانان برای خدمت به سربازی اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس، تا قبل از این ورزشکاران حرفه‌ای تیم‌های برتر و ملی می توانستند تا رسیدن به سن ۲۸ و ۳۰ سالگی از مصوبه تعویق اعزام به خدمت سربازی استفاده کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول