اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مجموعه فرهنگی «دین و زندگی» با اعتبار هزار میلیاردی در قم احداث می‌شود

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی دین و زندگی با اعتبار 1000 میلیارد ریالی در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

مجموعه فرهنگی «دین و زندگی» با اعتبار هزار میلیاردی در قم احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی رمضانی در گفت‌وگویی خبری، با اشاره به احداث مجموعه فرهنگی دین و دنیا در بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: این پروژه با مشارکت شهرداری قم در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع با کاربری‌های مختلف احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه بلوار پیامبر اعظم(ص) یک محور آیینی و با کاربری‌های گوناگون است، مطرح کرد: این مجموعه فرهنگی با 30 هزار مترمربع کاربری موزه، مسجد، اماکن فرهنگی و پارکینگ احداث خواهد شد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم حجم سرمایه‌گذاری در این مجموعه فرهنگی را هزار میلیارد ریال دانست و افزود: طبق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده، قرار است این مجموعه فرهنگی در کمتر از سه سال به بهره‌برداری برسد.

وی از پیش‌بینی 5 قطعه زمین برای کاربری فرهنگی و باغ‌موزه در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: این اماکن فرهنگی در حوزه‌های مختلف ایثار و شهادت، اعتکاف و... بوده که بعد از تأیید نقشه‌ها و تصویب شورای اسلامی شهر اجرایی می‌شود.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول