اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آتش‌سوزی در پارکینگ یک بانک در دزفول مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به وقوع آتش سوزی در پارکینگ شعبه بانک سپه در این شهر گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار شده است و لکه‌گیری محل تا دقایقی دیگر به پایان می‌رسد.

آتش‌سوزی در پارکینگ یک بانک در دزفول مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، روح‌الله بهشتی‌فرد رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۸:۱۶ دقیقه صبح امروز وقوع آتش سوزی در طبقه زیرین یکی از شعبه‌های بانک سپه (شعبه حاج مرادی) واقع در خیابان امام خمینی(ره) تقاطع خیابان کشاورز به سامانه ۱۲۵ این آتش نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از وقوع آتش سوزی تیم‌های عملیاتی آتش نشانی دزفول به محل حادثه اعزام شدند که به دلیل سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش به بخش اداری این بانک که در طبقه فوقانی پارکینگ قرار داشت جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان کرد: سه ایستگاه عملیاتی، ۴۰ آتش‌نشان و پنج خودروی عملیاتی پیشرو و اطفای حریق سنگین در این عملیات مشارکت داشتند که با اقدام‌های انجام شده هم اکنون این آتش سوزی مهار و لکه گیری آن در حال نهایی شدن است.

وی عنوان کرد: علاوه بر خودرو مقادیری وسایل مستعمل نیز در پارکینگ این بانک نگهداری می‌شد که منشا دقیق این حادثه نیاز به بررسی بیشتر کارشناسان دارد.

بهشتی‌فرد تاکید کرد: با توجه به قرار داشتن بخش اداری بانک در طبقه فوقانی محل آتش سوزی، احتمال ریزش سقف پارکینگ وجود دارد لذا برای ایمن سازی منطقه در همان دقایق اولیه علاوه بر قطع آب، برق و گاز، شعبه به طور کامل تخلیه شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ مصدوم و یا فوتی نداشت، خاطرنشان کرد: تنها خسارت‌های این حادثه آتش سوزی تعدادی از خودروی مستقر در این پارکینگ است که برآورد این خسارت‌ها نیز در دستور کار است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول اضافه کرد: به دلیل مجاورت پارکینگ با یک دبستان، در همان لحظات اولیه مدیران این مدرسه اقدام به تخلیه مدرسه و جا به جایی ۱۰۰ دانش آموز به پارکینگ ساختمان مجاور کردند.

بهشتی‌فرد خاطرنشان کرد: با گسترش حجم دود این دانش آموزان به یکی از مساجد منطقه انتقال یافتند و سپس با اطلاع به والدین به منازل خود منتقل شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول