اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بازسازی بیش از ۲۰۰ مدرسه توسط سپاه قدس گیلان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: از ابتدای سال تاکنون، بسیجیان و گروه‌های جهادی شهرستان‌ها، ۲۴۰ مدرسه این استان را در قالب طرح کشوری شهید عجمیان بازسازی و رنگ‌آمیزی کردند.

بازسازی بیش از ۲۰۰ مدرسه توسط سپاه قدس گیلان

سرهنگ احمد ابراهیمی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه مرمت و بازسازی مدارس یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی در کشور است، اظهار کرد: در این راستا گروه‌های جهادی بسیاری پای کار آمده و در حال انجام کار در این حوزه هستند. 

وی از مرمت و بازسازی بیش از ۲۰۰ مدرسه در گیلان در این مدت خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون، بسیجیان و گروه‌های جهادی شهرستان‌ها، ۲۴۰ مدرسه این استان را در قالب طرح کشوری شهید عجمیان بازسازی و رنگ‌آمیزی کردند. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان یکی از اهداف مهم در انجام طرح شهید عجمیان را توسعه فضای آموزشی کشور برشمرد و گفت: هدف از اجرای طرح شهید عجمیان، بهسازی و شاداب‌سازی فضای فیزیکی مدارس با رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات میز و صندلی است که با توجه به نیاز آموزش و پرورش و ضرورت احیای فضای فیزیکی در برخی از مدارس است. 

ابراهیمی با تاکید بر همکاری آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس و بسیج سازندگی در اجرای این طرح بیان کرد: استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش آموزان در اجرای این طرح، ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود،  تعامل بیشتر مجموعه‌های بسیج و آموزش و پرورش را به همراه دارد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول