اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بیش از ۲۲ میلیارد ریال جریمه برای بنگاه‌های متخلف گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک تاکنون، بنگاه‌های مشاور املاک متخلف در گلستان مجموعاً بیش از 22 میلیارد ریال جریمه نقدی شده‌اند.

بیش از ۲۲ میلیارد ریال جریمه برای بنگاه‌های متخلف گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز مهدی ملک، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در استان، هزار و ۵۰۴ بازرسی از بنگاه هایan> مشاور املاک و ۱۴۷ پلمب واحدی صنفی توسط اعضای کارگروه انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: در راستای ساماندهی وضعیت اجاره‌بها و کنترل قیمت مسکن در استان گلستان، اعضای کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات به طور مستمر بر عملکرد بنگاه هایan> مشاور املاک نظارت می‌کنند.

ملک ادامه داد: در استان گلستان مجموعاً سه هزار و ۳۷۱ بنگاه مشاور املاک وجود دارد که تاکنون از هزار و ۵۰۴ بنگاه بازدید شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در شهرستان‌های گرگان و گنبد به فعالیت مشغول است، تصریح کرد: گشت و بازرسی از بنگاه هایan> مشاور املاک در شهرستان هایan> علی‌آبادکتول، آزادشهر، کلاله، بندر گز و رامیان انجام می‌شود.

وی افزود: طی این بازرسی‌ها ۶۲ بنگاه مشاور املاک بدون پروانه در استان شناسایی و ۱۴۷ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

ملک گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات تا کنون بنگاه هایan> مشاور املاک متخلف مجموعاً دو میلیارد و ۲۰۱ میلیون تومان جریمه نقدی شده اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول