اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

۲۰ طرح در دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه‌های عمومی به مرحله رأی‌گیری رسید

دبیر اجرایی جایزه ملی خدمات کتابخانه‌های عمومی گفت: از مجموع ۴۰۸ طرح ثبت شده در سایت همایش، ۹۳ طرح حائز شرایط لازم جهت بررسی بیشتر بود و از بین آنها هم ۲۰ طرح به مرحله دوم داوری رسید.

۲۰ طرح در دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه‌های عمومی به مرحله رأی‌گیری رسید

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، با توجه به فرا رسیدن زمان برگزاری دومین همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی با عنوان «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» در ۲۵ و ۲۶ مهرماه، محسن جبارنژاد، دبیر اجرایی دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه‌های عمومی، از برنامه‌های جانبی این همایش، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در راستای انتخاب برگزیدگان این جایزه پرداخت.

محسن جبارنژاد، دبیر اجرایی جایزه ملی خدمات برای کسب‌ و کارهای کوچک اظهار داشت: پس از اتمام مهلت ثبت آثار در سامانه همایش، فرایند ارزیابی اولیه آثار ارسالی بر اساس سه شاخص از پیش تعیین شده، آغاز شد. در این مرحله از مجموع ۴۰۸ عنوان طرح ثبت شده در سایت همایش، که تعداد زیادی از این عناوین ناقص بود، ۹۳ طرح ارسالی از سوی ۶۸ نفر از همکاران حائز شرایط لازم برای بررسی بیشتر به هیأت داوران ارجاع شد.

وی ادامه داد: جلسه بررسی نهایی طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه دومین جایزه ملی خدمات کتابخانه‌های عمومی، ۶ مهرماه با حضور داوران، منصور کوهی رستمی، اصغر شهادتی و سجاد محمدیان در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. طی این جلسه ۲۰ طرح اولیه که دارای شرایط لازم بودند، انتخاب شد.

جبارنژاد اضافه کرد: مرحله دوم داوری آثار از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۱۶ مهرماه آغاز شد. در این مرحله اعضای پیوسته انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران تا ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه فرصت داشتند با ورود به سامانه طراحی شده به منظور داوری آثار، برای هر طرح خدمت امتیازی ثبت کنند.

وی در پایان گفت: به این ترتیب آثار برگزیده در نتیجه داوری اولیه و رأی‌گیری انجام شده، ۱۰ نفر برگزیده چهارشنبه ۲۶ مهرماه در اختتامیه همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک معرفی و از ۳ نفر برتر تقدیر خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول