اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبرهای خوب از نشست معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان برنامه بودجه کشور

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان برنامه و بودجه کشور نشستی به جهت پی‌گیری اعتبارات و تخصیص‌ها برگزار کرد.

خبرهای خوب از نشست معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان برنامه  بودجه کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج معاون‌هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با رحیم ممبینی جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و جغتایی رئیس امور طرحهای کلان این سازمان دیدار کرد.

در راستای پیگیری جهت تسریع در  تکمیل پروژه ها و تخصیصهای مورد تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور و بیان پیشنهادات و نقطه نظرات مدیریت استان این نشست برگزار گردید.

علی محمد روستا در این دیدار ضمن تشریح وضعیت پروژه ها و تعهدات سازمان برنامه درخواست همکاری بیش از پیش سازمان برنامه به جهت تکمیل تعهدات به صورت ۱۰۰ درصدی و تسویه مطالبات دور اول سفر ریاست جمهوری برای تکمیل و افتتاح پروژه ها شد.

روستا همچنین بیان کردند که سازمان برنامه و بودجه کشور همکاری تنگاتنگ و خوبی با مجموعه استان داشته و این نشست جهت بررسی  وضعیت مالی هر چه بیشتر پروژه های مهم زیربنایی استان است.

علی‌محمد روستا خاطرنشان کرد که یکی از اولویت‌های مهم دولت و مدیریت استان تکمیل پروژه های نیمه تمام و جلوگیری از سنواتی شدن آنهاست.

در این جلسه مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام آمادگی جهت همکاری بیشتر در تخصیص  اعتبارات را اعلام و بیان کردند که کل تعهدات سازمان برنامه در دور اول سفر ریاست جمهوری  ۲۳۵۴میلیارد تومان بوده که ۲۲۱۰ میلیارد تومان‌ آن که بالغ بر ۹۴ درصد تعهدات است انجام شده و مابقی تعهدات نیز در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول