اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

روند ایمن‌سازی محور بروجن ـ لردگان تسریع شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روزانه بیش از ۳۵ هزار خودرو از محور بروجن ـ لردگان به جنوب و جنوب غرب کشور تردد می‌کند لذا باید روند ایمن‌سازی این جاده تسریع شود.

روند ایمن‌سازی محور بروجن ـ لردگان تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در جلسه شورای راهبردی تصادفات چهارمحال و بختیاری گفت: چهار خطه شدن تمامی محورهای مواصلاتی استان که به استان‌های دیگر منتهی می‌شود باید به عنوان نقشه راه توسعه جاده‌های استان ترسیم شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: نصب دوربین‌های کنترل سرعت، راه‌اندازی ایستگاه ایست و بازرسی، ارتقای آنتن‌دهی تلفن همراه و استقرار نیروهای امدادی و راهداری نیز در جاده‌های استان توسط مسؤولان پیگیری شود.

وی اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان چهارمحال و بختیاری باید جلسات استانی و شهرستانی به صورت مستمر برگزار شود تا شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای و ایمنی جاده‌ها باشیم.

حیدری با اشاره به ایمن سازی جاده‌ها، اظهار کرد: روزانه بیش از ۳۵ هزار خودرو از محور بروجن ـ لردگان به  جنوب و جنوب غرب کشور تردد می‌کند لذا باید روند ایمن‌سازی این جاده تسریع شود.

وی با اشاره به جاده شمس‌آباد به شلمزار افزود: روند ساخت جاده‌های در دست ساخت، به ویژه در محور شمس آباد به خراجی و شلمزار تسریع شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از پلیس راه کشور درخواست می‌شود در خصوص افزایش نیرو، تجهیزات و خودرو در راستای تقویت پلیس راه چهار محال و بختیاری اقدامات لازم را انجام دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول