اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جشنواره گردشگری سیب‌ درختی مجن برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود از برگزاری نخستین جشنواره گردشگری سیب‌ درختی مجن خبر داد.

جشنواره گردشگری سیب‌ درختی مجن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی نظری، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن دعوت از علاقه‌مندان و گردشگران اظهار کرد: نخستین جشنواره گردشگری سیب ‌درختی روز جمعه، 28 مهرماه 1402 در شهر مجن برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود افزود: بازدید از باغات، اجرای موسیقی محلی، عرضه محصولات محلی، باغی و لبنی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، اجرای ورزش باستانی و زورخانه‌ای و … ازجمله برنامه‌های این جشنواره است.

نظری گفت: از دیگر برنامه‌های این جشنواره می‌توان به پذیرایی از مدعوان با آش محلی، نان تفتان و ...، بازدید از آبشار تنگه داستان و بافت پلکانی مجن اشاره کرد.

وی افزود: این جشنواره با هدف رونق اقتصاد بومی و محلی، اشتغال‌زایی با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های بوم‌گردی و معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: این جشنواره با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری مجن، اداره میراث فرهنگی، شهرستان شاهرود، اداره جهاد کشاورزی بخش بسطام، کارگروه کشاورزی مجن، انجمن سیب، بنیاد برکت و باغداران این منطقه برگزار می‌شود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول