اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تمامی معوقات ناجیان غریق گیلان پرداخت شد

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی گیلا با بیان اینکه امسال برای اولین بار در تاریخ هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان هیچ حقوق معوقی وجود ندارد، گفت: این دریافتی‌ها هرچند مکفی و رضایت‌بخش برای ناجیان نبوده اما به صورت کامل پرداخت شده است.

تمامی معوقات ناجیان غریق گیلان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هاشم اسماعیلی رئیس هیئت نجات غریق و غواصی گیلان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات هئیت نجاق غریق گیلان از ۴۵ غریق در استان گیلان طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: این غرق شدگان اغلب از غیربومیان در مناطق خطر آفرین بوده است. 

وی از شناسایی ۲۳۰ نقطه حادثه آفرین در گیلان خبر داد و افزود: مناطق خطر آفرین به منظور حضور منجیان غریق در حال افزایش است. 

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان بر ضرورت آمادگی مستمر ناجیان غریق تأکید کرد و گفت: ۱۴۳ نفر از بانوان و ۱۸۴ نفر از آقایان طی یک سال اخیر آموزش‌های مستمر جهت حفظ و افزایش آمادگی را طی کرده‌اند. 

اسماعیلی بر ضرورت پیشگیری از غرق شدگی تأکید کرد و افزود: دوره‌هایی با مشارکت مراقبین سلامت، خانه‌های هلال و معلمان در مدارس برگزار شده تا ضمن حفظ خود، ناجی مغروقین در سواحل یا رودخانه‌ها باشند. 

وی به وجه قهرمانی نجات غریق و غواصی استان اشاره کرد و گفت: چندین دوره مسابقات قهرمانی در سطح استانی و ملی با هدف شناسایی استعدادها برگزار شده است. 

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان با اشاره به میزان پرداختی ناجیان غریق بیان کرد: دریافتی ناجیان غریق طی امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است. 

اسماعیلی با بیان اینکه امسال برای اولین بار در تاریخ هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان هیچ حقوق معوقی وجود ندارد، افزود: این دریافتی‌ها هرچند مکفی و رضایت‌بخش برای ناجیان نبوده اما به صورت کامل پرداخت شده است. 

وی با بیان اینکه طی امسال تنها ۱۰ غریق در گیلان به ثبت رسیده، بیان کرد: افزایش تعداد ناجیان و افزایش انگیزه آن‌ها موجب نجات جان مغروقین به تعداد ۴۷۰ نفر بوده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول