اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه گچساران معارفه شد

با حضور در شورای اداری امام جمعه گچساران معارفه شد.

امام جمعه گچساران معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در آئین تودیع و معارفه امام جمعه این شهرستان در شورای اداری گفت: مردم گچساران نسبت به آرمانهای انقلاب وفادار هستند و زحمات کسی که برای آنها قدم برداشته را فراموش نمی کنند.

 وی بیان کرد: نماز جمعه دارای ابعاد متفاوتی بوده و در راستای معنویت و ارتقاء بینش دینی و دیگر حوزه ها امام جمعه نقش‌آفرینی می‌کند.

دیهیم‌خوب عنوان کرد: مسائل اجتماعی و سیاسی و تبیین مسائل روز جز وظایف امام جمعه است دشمن هم در راستای نا امید کردن مردم و فاصله انداختن بین حاکمیت و مردم تلاش می کند.

وی گفت: این وظیفه ماست تا با حمایت و تعامل با امام جمعه در راستای آگاهی بیشتر مردم در خصوص دستاوردهای نظام و انقلاب تلاش کنیم.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: گاهی فضای مجازی دروغین بوده و شاید باعث فاصله گرفتن مردم از نظام شود، امام جمعه یک حلقه اتصال بین حاکمیت و مردم است و می تواند زبان گویا و چشم بینای مردم شود.

دیهیم خوب بیان کرد: همه باید تلاش کنند تا در بحث آسیب های اجتماعی در کنار امام جمعه همکاری خوبی داشته و بتوانند صدای رسای مردم شوند، انتظار می رود تا با برنامه ریزی جامع فرهنگی برای گچساران اولویت ها نیز مشخص شود.

وی افزود: از همه دستگاه ها که با فرهنگ ارتباط دارند تقاضا می شود تا این تعامل را ایجاد کنند.

در این آیین حجت‌الاسلام امین‌الله حجازی تکریم و حجت‌الاسلام هاشمی‌منش معارفه شد.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول