اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

برگزاری نمایشگاه یاریگران در دهه سوم آبان

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری نمایشگاه یارگیران با شعار «ایمان، امید، ایران قوی» در دهه سوم آبان امسال خبر داد.

برگزاری نمایشگاه یاریگران در دهه سوم آبان

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، امیر تجلی‌نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری نمایشگاه یاریگران زندگی، اظهار کرد: نمایشگاه عمومی یاریگران زندگی همزمان با هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در وزارت آموزش و پرورش  که 22 تا 28 آبان در مدارس برگزار می‌شود، برپا خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه یاریگران زندگی با هدف روایت‌گری از تلاش‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و ارائه محتواهای مفید به مخاطبان در راستای پیشبرد امر خطیر پیشگیری از اعتیاد، مردمی‌سازی و اجتماعی‌سازی مبارزه همه جانبه با مواد مخدر، تبیین نقش و اهمیت نهاد خانواده با رویکر پیشگیری، صیانت، آگاه سازی و آموزش آحاد جامعه و با بهره‌گیری از ظرفیت همه نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی فعال در این حوزه برگزار می‌شود.

به گفته تجلی‌نیا، این نمایشگاه با شعار «ایمان، امید، ایران قوی» در دهه سوم آبان به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول