اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

چهارمین جشنواره انار و خرما شهرخاوران برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی خاوران از برگزاری چهارمین جشنواره انار و خرما شهر خاوران در پنجم آبانماه خبر داد گفت: این رویداد به منظور معرفی ظرفیت های مختلف و ارائه محصولات کشاورزی و طبیعی این شهر برگزار خواهد شد.

چهارمین جشنواره انار و خرما شهرخاوران برگزار می‌شود

ابوذر قاسمی در گفت و گو با خبرنگار فارس از خاوران به برگزاری چهارمین جشنواره انار و خرما اظهار داشت و گفت:این جشنواره با برنامه های متنوعی نظیر ارائه محصولات ارگانیگ و طبیعی، بازی های بومی محلی، تجمع خودروهای کلاسیک، همایش دو چرخه سواری، بازدید از کوچه باغ ها، بافت تاریخی و بومگردی ها اجرا خواهد شد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت فوق العاده گردشگری و آب و هوای مناسبت این شهر عنوان کرد: از اهداف اصلی ما توسعه گردشگری با برگزاری رویداد متنوع است که البته مستلزم جامعه محلی و مردم به‌عنوان ذی‌نفعان اصلی این برنامه‌هاست.

دبیر برگزاری رویداد جشنواره انار و خرما گفت: یکی از ویژگی‌های مهم و جالب‌توجه این رویدادها عرضه محصولات و فرآورده‌های جانبی آنها است که بازار خوبی را به‌خصوص برای مردم محلی فراهم می‌کند.

قاسمی در ادامه به نامگذاری یکم آبان ماه بنام روز خاوران اشاره کرد و گفت: برنامه های متنوعی از یکم تا پنجم تحت عنوان همایش خاوران شناسی، کارگاه ترویجی انار و خرما، شب شعر خاوران، مسابقات فوتسال منطقه، پاکسازی طبیعت و بصورت ویژه چهارمین جشنواره انار و خرما در پارک شیخ احمدی خاوران با حضور گردشگران از سراسر استان خواهیم داشت.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول