اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

وحشی گری صهیونیست‌ها سبب اضمحلال زودترشان خواهد شد

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای هرمزگان گفت: هر چه وحشی گری صهیونیست ها بیشتر شود، آنان به اضمحلال واقعی نزدیک تر می‌شوند و دیگر رژیم اشغالگر قدس روی خوش نخواهد دید.

وحشی گری صهیونیست‌ها سبب اضمحلال زودترشان خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام عباس تقوی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای هرمزگان امروز در تجمع دانشجویی حمایت از غزه در بندرعباس با تصریح بر این که مقاومت در ضربه اخیر خود به صهیونیست ها از اصل غافلگیری استفاده کرد و تجهیزات نویتی از خود به نمایش گذاشت که خواب را از سران صهیونیست ربوده، افزود: آنان با وحشی گری می خواهند شکست شان را به نوعی پوشش دهند اما این را بدانید که این رژیم دیگر روی خوش نخواهد دید.

وی بیان داشت: بیش از 70 سال است که مردم مظلوم فلسطین هر ماه و هر هفته و هر روز تحت آماج وحشی گری صهیونیست ها هستند اما اکنون معادلات تغییر کرده ودست مقاومت در مواجهه با دشمن صهیونیستی خالی نیست.

 

حجت الاسلام تقوی با اشاره به ضرورت اتحاد جهان اسلام در برابر این رژیم کودک کش، خاطرنشان کرد: ما شاهد آن هستیم که این رژیم حتی آب را بر غزه بسته است و این عمق شقاوت آنان را نشان می دهد که همین خوی درندگی آنان سبب نابودی زودترشان خواهد شد.

وی طوفان الاقصی را مقدمه ای بر نابودی قطعی صهیونیست ها خواند و گفت: رژیمی که حتی قادر به شناسایی عملیات فلسطینی ها نشد، دیگر قادر به مهار این رسوایی بزرگ نخواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول