اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

استقبال ۸۷ هزار خانوار کرمانشاهی از طرح کالابرگ الکترونیکی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۸۷ هزار خانوار در استان از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کرده‌اند.

استقبال ۸۷ هزار خانوار کرمانشاهی از طرح کالابرگ الکترونیکی

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، میزان اشتغال پیش‌بینی شده استان برای امسال را ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی اعلام کرد و گفت: از این تعهد تاکنون بیش از ۱۸ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه از محل بند ۲ تبصره ۱۶ نزدیک به یک‌هزار و ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است، گفت: ۵۲ میلیارد تومان از طریق سازمان بهزیستی، ۲۱۰ میلیارد تومان از محل کمیته امداد به مددجویان و ۳۰ میلیارد تومان هم به مشاغل خانگی پرداخت شده است.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات هم از محل سفر رئیس جمهور پرداخت شده است.

وی در ادامه اشاره‌ای به طرح کالابرگ الکترونیکی در استان داشت و اظهار کرد: قبلا دهک یک تا پنجم مشمول طرح تشویقی کالابرگ الکترونیکی بودند که از روز گذشته دهک ششم و هفتم نیز به این طرح اضافه شدند.

وی ادامه داد: به ازای خرید از اقلام کالابرگی، ۱۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی دریافت می‌کنند، قیمت اقلام کالابرگ نیز برای مشمولان براساس قیمت‌های سال گذشته محاسبه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه شرط بهره‌مندی از یارانه تشویقی را خرید از ۱۱ قلم کالای مشخص شده دانست و افزود: اگر از یارانه ۲۰۰ هزار تومان از این ۱۱ قلم خرید کنند، ۱۲۰ هزار تومان تشویقی هم اضافه می‌شود.

وی استقبال هم‌استانی‌ها از این طرح را خوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون ۸۷ هزار خانوار از این طرح استفاده کرده است.

احمدی خاطرنشان کرد: در مجموع ۳ هزار فروشگاه در سرتاسر استان خدمات مربوط به طرح کالابرگ الکترونیکی را به مشمولان طرح ارائه می‌دهد که سعی شده فروشگاه‌های را در اکثر روستاها و مراکز دهستان‌ها به طرح متصل کنیم.

وی با بیان اینکه مشمولان با استفاده از برنامه «شما» می‌توانند نزدیک‌ترین فروشگاه‌های متصل به طرح را شناسایی کنند، اضافه کرد: خانوارها می‌توانند یک‌ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده و کالاهای مورد نیاز خود را خرید کنند.

گفتنی است، با اضافه شدن دو دهک جدید(ششم و هفتم) به طرح کالابرگ الکترونیکی تعداد مشمولان طرح در کشور به حدود ۶۱ میلیون نفر می‌رسد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول