اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پذیرش هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حاشیه بازدید از محل ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه گفت: امروز شاهد ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به ویژه دانشکده های علوم پزشکی شرق و غرب استان هستیم. با این تعداد، دانشجویان ما به بیش از 4 هزار نفر ‌می‌رسد.

پذیرش هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز افزود: افتخار داریم امسال پذیرای یک هزار دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان باشیم که با این تعداد، دانشجویان ما به بیش از ۴ هزار نفر رسید.

وی عنوان کرد: اقدامات اولیه ثبت نام پس از قبولی در آزمون سراسری کنکور به صورت غیر حضوری و الکترونیکی است؛ کارشناسان معاونت آموزشی و معاونت فرهنگی و دانشجویی در محل ثبت نام حضوری که در محل خانه فرهنگ پردیس دانشگاه می باشد هم اکنون ثبت نام حضوری و بررسی نقص مدارک را نیز به انجام می رسانند.

دکتر جاودان بیان کرد: سایر اقدامات اولیه ثبت نام بصورت مرحله ای در حال انجام است و دانشجویان بر اساس زمانبندی و اولویت نسبت به تکمیل مدارک و در نهایت آمادگی جهت شرکت کلاس های درس اقدام می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و پذیرش دانشجو در ۲ دانشکده علوم پزشکی شرق و غرب استان عنوان کرد: همزمان با ثبت نام دانشجویان در دانشکده های مرکز استان، دانشکده علوم پزشکی شرق با محوریت میناب با ورودی جدید ۲۵ نفر و مجتمع آموزش عالی سلامت بستک با ۳۵ نفر و دانشکده علوم پزشکی غرب استان با محوریت بندرلنگه با ۷۰ نفر نیز پذیرای دانشجویان جدید الورود هستند.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه در رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، پرستاری، پیراپزشکی و سایر رشته های مرتبط با آموزش پزشکی و پیراپزشکی بر اساس ظرفیت پذیرش از پذیرفته شدگان ثبت نام می کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول