اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

توجیه رئیس صهیونیست‌ها برای کشتار زنان و کودکان: همه در غزه مسئول هستند

رئیس رژیم صهیونیستی در توجیه کشتار صدها زن و کودک توسط صهیونیست‌ها در نوار غزه گفت که همه مردم در غزه مسئول هستند و این درست نیست که بگوییم غیرنظامیان در غزه در این موضوع (عملیات طوفان الاقصی) دخالت نداشتند.

توجیه رئیس صهیونیست‌ها برای کشتار زنان و کودکان: همه در غزه مسئول هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در سخنرانی کشتار صدها زن و کودک در نوار غزه توسط بمباران گسترده صهیونیست‌ها را توجیه کرد.

وی در سخنان خود گفت: «همه مردم در غزه مسئول هستند و این درست نیست که بگوییم غیرنظامیان در غزه در این موضوع (عملیات طوفان الاقصی) دخالت نداشتند».

رئیس صهیونیست‌ها در ادامه سخنان خود گفت: «بر اساس قوانین و چارچوب بین‌الملل در حال انجام عملیات در نوار غزه هستیم».

این در حالی است که «می الکیلة» وزیر بهداشت فلسطین روز شنبه هشدار داد که اوضاع در نوار غزه خونبار بوده و اوضاع بهداشتی در این منطقه به شدت بحرانی است.

وی که با خبرگزاری روسی اسپوتنیک مصاحبه می‌کرد، افزود: «زنان و کودکان نیمی از قربانیان بمباران کور اسرائیل را تشکیل می‌دهند».

الکیلة گفت که رژیم صهیونیستی همه چیز  چه انسان باشد و چه سنگ، بمباران می‌کند و به دنبال نابودی کامل نوار غزه است.

 جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین روز به روز در حال گسترش است و انتقام شکست خود در برابر نیروهای مقاومت را از غیر نظامیان می‌گیرد.

وزارت بهداشت نوار غزه، ظهر امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای خبر داد ۲۲۱۵ شهروند فلسطینی از جمله ۷۲۴ کودک در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند و ۸۷۱۴ تن دیگر از آغاز تجاوزات به نوار غزه مجروح شده‌اند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که از روز شنبه گذشته (زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون ۵۳ نفر در کرانه باختری شهید و بیش از ۱۱۰۰ مجروح شده‌اند.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول